
Kristína Malíková: "CX je kľúčové pre firmy, kde je nízka bariéra prechodu ku konkurencii.”
Značky, ktoré aktívne formujú svoju zákaznícku skúsenosť, výrazne zvyšujú lojálnosť svojich zákazníkov. Spoločným menovateľom týchto značiek býva silné CX zázemie v organizačnej štruktúre, ktoré im umožňuje tvoriť zážitok premyslene a konzistentne.
.
V aktuálnej epizóde Minimum Viable Podcast Sprint* sa Dominika Babulicová rozpráva s Kristínou Malíkovou o vyspelosti slovenských firiem v oblasti zákazníckej skúsenosti. Kristína ako líderka CX transformácie v Lighting Beetle* zdieľa konkrétne príklady zo svojej viac než desaťročnej praxe — čo dokáže silné CX zázemie priniesť organizácii, aké dopady má na procesy a biznis, čo hrozí firmám, ktoré zákaznícku skúsenosť podceňujú, a aké úrovne CX vyspelosti dnes vidíme na Slovensku.
.
Zaujíma vás, aká je úroveň CX vyspelosti vašej spoločnosti? Zapojte sa do štúdie zákazníckej skúsenosti slovenských firiem 2025: https://form.typeform.com/to/J1MlGDwW
.
Minimum Viable Podcast Sprint* je formát rozhovorov s expertmi z Lighting Beetle*, v ktorom odhaľujeme zákulisie našich projektov a ich reálny dopad na biznis. Po dopozeraní epizód získate praktické inšpirácie pre váš biznis.
Podcast Minimum Viable Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.