
S2E3 | Martin Žltý Jenča, Milk: Prvým cieľom dizajnu je nastaviť zákazníkovi správne očakávania
Jedinečný zákaznícky zážitok vzniká tam, kde sa spája racionalita zákazníckych dát a schopnosť produktu vyvolať v zákazníkovi emócie. Kým my pochádzame z pragmatického UXka, hosť ôsmej epizódy Minimum Viable Podcast je z mäkšieho sveta brandu.
Martin Jenča, ktorého poznáte skôr pod prezývkou Žltý, je zakladateľom dizajnového štúdia Milk a vie úžasne hovoriť o tom, ako dosiahnuť, aby tieto svety fungovali v harmónii. S Michalom Blažejom sa rozprávajú o tom, prečo nemožno ignorovať zákazníkove pocity a aký je rozdiel medzi user experience, customer experience a brand experience.
Podcast Minimum Viable Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.