
S1E4 | Martin Horváth, Deutsche Telekom: Vždy je dobré robiť rozhodnutia na základe dátových insightov
Štvrté pokračovanie Minimum Viable Podcast skúma prepojenie dizajnu s e-commerce. Michal Blažej si za mikrofón až z ďalekého Bonnu pozval Martina Horvátha, ktorý vedie európsky e-commerce v Deutsche Telekom.
Martin má za sebou bohatú manažérsku kariéru v digitálnom svete. Bol CEO Pelikánu, šéfom marketingu v Etargete, šéfom digitálu v Slovak Telekom a mal aj vlastný startup s názvom Thapir.
Michal zisťuje, ako Martin so svojím tímom tvorí a sleduje napĺňanie stratégie pre viac ako desiatku európskych trhov, prečo digitál treba prestať chápať ako oddelenú časť biznisu, ktorá ho má spasiť, aj to, aký vplyv na výkon digitálu má dizajn.
Sledujte nás:
Podcast Minimum Viable Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.