
S4E2 | Petr Šmíd, Air Bank: NPS nemáme úplne radi, ale dobre vyjadruje vzťah s klientom
“Aj banku môžete mať radi.” Tak znie slogan značky, o ktorej sa budeme rozprávať v dnešnom podcaste. Do veľkej miery je to práve zákaznícky zážitok, ktorý Air Bank odlišuje od konkurencie. Nie je náhoda, že podľa rebríčka KPMG je Air Bank na prvom mieste a vidieť to aj na raste počtu klientov.
V 21. epizóde sa Michal Blažej rozpráva s Head of Market Research, Petrom Šmídom, o tom, ako funguje research tím v Air Bank, aké metriky používajú na meranie CX či prečo je v kvalitatívnych prieskumoch diabol v detailoch.
Viac od Lighting Beetle*:
Podcast Minimum Viable Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.