41:05
Podcast: mediPRÁVNIK Podcast
Sťažuje sa pacient, ak ste ho nestihli ošetriť?
21.10.2024
Lekári v ordináciách určite poznajú situáciu, keď po skončení ordinačných hodín do čakárne ešte príde pacient. Dožaduje sa, aby ste ho ako lekár ošetrili. Snaha ošetriť počas ordinačných hodín všetkých pacientov sa občas nenaplní a dochádza tak k sťažnosti zo strany pacienta. Adresátom je buď Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ÚDZS), alebo samosprávny kraj. Odpovede na tieto i ďalšie otázky, ktoré súvisia s vašou praxou a takýmito situáciami vám ponúkame v najnovšom podcaste. Volám sa Maroš Černý a rozprávať sa budem s JUDr. Ivanom Humeníkom, PhD. z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS. Podľa jeho slov je dôležité, či k spomenutej situácii a podaniu sťažnosti zo strany pacienta došlo z dôvodu porušenia právnej povinnosti alebo tej etickej. Viac sa dozviete v samotnom podcaste. Vitajte pri počúvaní.
"Podcast vychádza z právneho stavu účinného k 21. októbru 2024. V prípade, ak dôjde v budúcnosti k zmene predpisov, jeho závery nemusia byť správne. Radi vám vašu otázku zodpovieme aj prostredníctvom našej služby Právnik na telefóne."
Podcast mediPRÁVNIK Podcast je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.
Autor: mediPRÁVNIK.sk
Kategórie: Vzdelávanie, Spravodajstvo a publicistika