#114 Ako je brand marketing prepojený s emóciami ľudí
Denisa Pernicová, marketingová manažérka Billy, nám v podcaste vecne a zrozumiteľne rozpráva o téme marketingu značky a prakticky nám to vysvetľuje na tom, ako to funguje v retailovej sieti Billa. Hovorí, že brand marketing, teda budovanie značky, má v súčasnosti trochu iný význam, ako v minulosti. Je to oveľa komplexnejšie, zložitejšie a aj zákazník je iný ako kedysi, pretože kedysi stačilo na vybudovanie značky umiestniť logo na reklamný materiál, no dnes už to tak nie je.
Denisa sa s nami podelila o tieto hodnotné myšlienky:
Denisa nám na záver odkazuje:
"Marketing je v súčasnosti komplexný, zákazník je veľmi náročný a máme veľa ciest, ako sa dá marketing robiť. Každý dobrý marketér by mal mať však cieľ a víziu, ktorú chce dosiahnuť a mal by si za tým stať. Dôležitá je trpezlivosť a konzistentnosť, pretože všetky dobré veci si vyžadujú čas."
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.