Marketing v praxi

Marketing v praxi

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (283 epizód)

13:45
  
pred 11 hodinami

#271 Najprv slovo, potom obraz: Stratégia, základ značky!

🎧 Celý rozhovor nájdeš na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere14 DNÍ je obsah otvorený pre všetkých!🎙️ Čo bolo skôr: obraz alebo slovo?V 12 minútach ti ukážeme ochutnávku z rozhovoru o tom, prečo v marketingu nestačí len pekný vizuál.❓ Prečo je slovo – teda stratégia – základ každej značky?❓ Prečo by m...
29:05
  
03.04.2025

#270 ESENCIA JEDINEČNOSTI: Marketing v regulovanom segmente

Značka PLOOM a jej špecifický prístup v segmente tabakových produktov. S marketingovou odborníčkou Lýdiou Valentovou diskutujeme o tom, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek tabaku, aké inovatívne marketingové stratégie využíva, ako sa pasuje s prísnymi reguláciami a prečo ide aj nad ich rámec...
31:06
  
20.03.2025

#269 RITSON VS. SHARP: Rozdielne svety marketingu

Jindřich Fáborský je founder Marketing Festivalu, projektov Digisemestr a Hack Your Way či motorkárskeho média Jednoustopou. Prezradil, ako sa mu darí žiť v prítomnosti a zvládať multitasking. Hoci o tom ani len netušil, tak trošku tiež môže za vznik nášho podcastu. A podarilo sa nám rozlúštiť dilem...
19:09
  
06.03.2025

#268 JEDNA VETA NESTAČÍ: Prečo positioning rozhoduje o úspechu

Ponorili sme sa do témy positioningu a stratégie značiek. Čo je positioning a akú úlohu hrá v procese vytvárania stratégie značky. Prečo positioning vyjadrený jednou vetou nemusí byť postačujúci a ukážeme si konkrétne príklady, že správne definovanie positioningu môže byť rozhodujúcim krokom pre úsp...
35:20
  
20.02.2025

#267 PRÍBEH O PODCASTOCH: Cesta k novým klientom cez firemný podcast?

Peter Chodelka, autor podcastu Podnicast, a Blažej Černák, spolu s Petrom spoluzakladateľ podcastového štúdia Brept, sa denne pohybujú vo svete podcastov. Spoločne s nimi sa rozprávame o tom, prečo by firmy mali (alebo nemali) robiť vlastné podcasty a ako zistiť, či to má pre značku zmysel.Čo sa v e...
37:52
  
06.02.2025

#266 ČISTÁ STRATÉGIA, ŽIADNA NÁHODA: Live w/GUDVIO

V tejto špeciálnej epizóde sme boli priamo pri tom – pri oficiálnom predstavení značky GUDVIO. Nahrávali sme naživo z eventu, kde sme sa rozprávali o tom, ako sa rodí značka od nuly a prečo je stratégia nevyhnutným základom úspechu. Rozhovor moderuje Simona Gulisová reportérka Forbes Slovensko, hosť...
19:37
  
23.01.2025

#265 PERNÍČKY ZLATOM VYBÍJANÉ: Tajomstvo Brand Momentum

Anka a Naďa odhaľujú, ako pomocou konceptu, založeného v Levosphere, Brand Momentum  dokážu značky využiť príležitosti na vytváranie silnej hodnoty. Diskutujú, prečo emócie a načasovanie zvyšujú atraktivitu produktov, a zdieľajú praktické tipy na identifikáciu príležitostí.Čo sa dozviete:Ako skúmať...
27:03
  
09.01.2025

#264 NÁKUPNÁ MISIA: Shopper marketing

Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, sa spoločne s Ankou a Naďou ponoria do sveta shopper marketingu – od vtipných prešľapov až po úspešné stratégie. Ako vplýva shopper na predaj, čo funguje a čo nie, a aké tipy vás môžu posunúť ďalej? Čo sa v epizóde dozviete: Prečo je shopper...
22:35
  
12.12.2024

#263 ŠKRT CEZ ROZPOČET COCA-COLY: Vianočné kampane

Naďa a Anka spomínajú na vianočné kampane, ktoré si získali srdcia ľudí. Rozoberajú, ako sa vianočné reklamy stali neoddeliteľnou súčasťou predvianočného obdobia, pričom spomínajú aj legendárne momenty ako vianočné kamióny Coca-Coly a konkurenciu zo strany lokálnych značiek ako Kofola. Vianočné kamp...
28:34
  
05.12.2024

#262 Z MARKETINGOVÉHO SNA NA BOJ O PREŽITIE: Príbeh Dedolesu

Jaroslav Chrapko, zakladateľ značky Dedoles a Andrea Caltíková, bývalá finančná manažérka odhaľujú, čo sa dialo počas strmého vzostupu a pádu firmy. Dozviete sa: Prečo je kombinácia performance reklamy a budovania značky náročná. Ako prebieha reštrukturalizácia firmy v kríze. Aké kroky podniknúť...
18:06
  
28.11.2024

#261 OD BAZÉNU K LEPŠIEMU SVETU: Globálna komunikácia T-Mobile CZ

Iva Menclová, marketingová manažérka T-Mobile Česko, prezrádza, ako značka kombinuje lokálne hodnoty s globálnou víziou a prečo je pre Čechov dôležité byť "mezi svými." Diskutujeme o tom, ako technológie dokážu podporiť ľudskosť a budovať autentické spojenia. Čo sa ešte dozviete: Ako sa lokálne po...
21:58
  
21.11.2024

#260 Kompetencie stratéga

Anka a Naďa z Levosphere odhaľujú zákulisie tvorby stratégie – čo je jej podstatou, prečo ju potrebuje každý biznis a aké kompetencie má mať stratég.  Diskutujeme, prečo nestačí, aby stratégia bola len v hlave majiteľa, odhaľujeme, ako v Levosphere pristupujeme k tvorbe stratégie, prečo nemôžeme bra...
27:59
  
14.11.2024

#259 Zradné hormóny šťastia

Jaroslav Janíček, Co-Owner at Affilbox.cz, founder at Děkovačka a ďalšie, s ktorým sa bavíme o psychológii zliav a ich dopade na spotrebiteľské správanie. Diskutujeme o tom, čo zľavy spôsobujú v našich hlavách, kedy môžu priniesť radosť, a kedy nás naopak zahltiť. Dozviete sa: Ako často a v akej v...
29:10
  
07.11.2024

#258 "Pre viac ďakujem" od Balónikový svet

Lukáš a Barbora Miklušákovci, naši klienti, premenili nápad s balónmi na úspešnú značku, ktorá prináša jedinečný zážitok z osláv a získala si obľubu aj medzi celebritami. Zdieľajú svoju cestu od malého biznisu po plnohodnotný rebranding, pričom práve v Levosphere sme pre značku Balónikový svet vypra...
27:14
  
31.10.2024

#257 Holky z Marketingu

Lucie Audi, spoluzakladateľka Holky z Marketingu a Holky z byznysu, zdieľa príbeh budovania jednej z najväčších ženských komunít v Česku. Spomína, ako sa z Facebookovej skupiny stala vzdelávacia platforma a čo znamená podnikanie v rámci ženskej firmy. V tejto epizóde sa dozviete: - ako Holky z Mark...
30:05
  
25.10.2024

#256 Ukradnutá kampaň vs. originalita s Matejom Valom

Matej Valo, kreatívec a copywriter s viac ako 10-ročnou skúsenosťou v oblasti reklamy a copywritingu, ktorý učí techniky kreativity. Matej verí, že kreativitu sa dá naučiť – a sám je toho dôkazom. V rozhovore sa dozviete: prečo je kreativita trénovateľná zručnosť a ako ju rozvíjať aké techniky m...
47:29
  
17.10.2024

#255 VAFO: Od rodinného podniku po globálneho lídra v krmivách pre zvieratá

Jan Brejcha, CMO značky VAFO, ktorá patrí medzi prémiových lídrov v segmente krmív pre domáce zvieratá. VAFO, rodinná firma s 30-ročnou históriou, sa z garážovej výroby vypracovala na globálneho hráča s prítomnosťou na 80 trhoch a portfóliom viac než 15 značiek. V rozhovore sa s Janom rozprávame o t...
44:47
  
10.10.2024

#254 Michaela Královičová: Tajomstvá úspešného obchodovania v Ázii

Michaela Královičová, CEO spoločnosti Infinity Standard a Infinity Forwarding. Rozprávame sa o tom, ako hlboké porozumenie čínskej kultúry a jazyka môže pomôcť podnikateľom pri obchodovaní s Áziou. Michaela, s viac ako desaťročnými skúsenosťami v oblasti zahraničného obchodu a logistiky, sa podelí o...
44:14
  
03.10.2024

#253 V mysli CZ komunikačného stratéga: Tomáš Mrkvička o marketingu

Tomáš Mrkvička, komunikačný stratég, ktorý má za sebou bohatú kariéru. Dozviete sa, ako sa dostal od textára k stratégii, čo všetko zahŕňa práca komunikačného stratéga a aké výzvy prináša spolupráca medzi kreatívnym a marketingovým svetom. Tomáš sa podelí o svoje skúsenosti s budovaním úspešných kam...
36:38
  
26.09.2024

#252 Danone Nutricia: Spojenie kreativity a regulácií v medical marketingu

Monika Žiláková, odborníčka v oblasti medical marketingu so silným zázemím v chemickom inžinierstve. Monika pôsobila ako marketingová manažérka v spoločnosti Danone Nutricia a v súčasnosti v tejto spoločnosti zastáva pozíciu Specialized Nutrition Marketing Leader pre Českú a Slovenskú republiku. Sp...
49:47
  
19.09.2024

#251 Planeo: Digitálna transformácia a osvieženie značky

Dominik Dolejš, marketingový riadieľ spoločnosti PLANEO. Má bohaté skúsenosti z pôsobenia vo firmách ako Auto Kelly, Alza, Karvago, ale aj McDonalds. Diskutujeme o rebrandingu značky a o tom, ako spoločnosť prešla na omnochannel prístup, ktorý kombinuje výhody online e-shopu a kamenných predajní. V...
36:16
  
12.09.2024

#250 Shoptet: Ako slovenské e-shopy prekonávajú prekážky?

Mária Auxtová, country manažérka spoločnosti Shoptet. Rozprávali sme sa o tom, aký bol rok 2023 pre malé a stredné e-shopy a aké výzvy a príležitosti priniesol. V epizóde nájdete video-ukážky (štatistiky / grafy). V epizóde sa dozviete: ako sa malé e-shopy vyrovnali s výzvami v roku 2023. akú pod...
44:19
  
05.09.2024

#249 Zmeny na Instagrame: Čo musíte zmeniť vo svojej stratégii

Rasťo Kiavčin je obsahovým stratégom v spoločnosti Rouvy a zároveň buduje svoju komunitu digitálcov. Rozprávame sa o tom, ako tvoriť obsah, ktorý zaujme, zabaví a zároveň predáva. Preberáme, ako sa mení Instagram, aké výzvy prináša pre tvorcov a čo všetko by mala obsahová stratégia zahŕňať, aby bola...
45:09
  
29.08.2024

#248 Heureka: Prečo váš e-shop potrebuje viac než len PPC reklamu?

Honza Mayer, Managing Director CZ a SK Heureka Group, má bohaté skúsenosti v oblasti e-commerce a digitálnej transformácie. V epizóde nás prevedie aktuálnymi trendmi a výzvami v e-commerce. Čo sa v podcaste dozviete: ako pandémia zmenila nákupné správanie a urýchlila digitalizáciu. prečo je budov...
49:30
  
15.08.2024

#247 Proces formovania biznis marketingovej stratégie

Anna Sabolová a Naďa Kacera boli hostkami v rozhovore Podnicast s Peťom Chodelkom. Spoločne sa rozprávajú o procese tvorby Biznis Marketingovej Stratégie™️ a prezentujú jej tvorbu na reálnom príklade - modelová analýza produkčného štúdia Brept. V epizóde sa dozviete: ako určiť biznis stratégiu na...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.