Marketing v praxi

Marketing v praxi

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (308 epizód)

34:23
  
pred 1 dňom

#291 OCHRANNÁ ZNÁMKA: Chyby, ktoré môžu pochovať váš biznis

Ochrana duševného vlastníctva je pre mnohé značky “pole neorané”. V tejto epizóde privítame advokátku Petru Dolejšovú, ktorá ľudskou rečou vysvetlí, čo je ochranná známka a prečo je ako brnenie, ktoré brand potrebuje. Dozviete sa tiež, aké chyby robia podnikatelia pri výbere názvu značky a prečo sú...
40:14
  
27.11.2025

#290 Čo nevidíte, keď vidíte úspešný startup?

Túto epizódu sme nahrávali naživo počas CEE Startup Voucher a otvorili sme tému, ktorú na Slovensku často nevidno: reálny život startupistov mimo pitch deckov a LinkedIn statusov. Štyria zakladatelia otvorene rozprávajú o tom, čo sa deje v zákulisí, o pádoch, zmene smeru, o získavaní investorov aj o...
29:55
  
20.11.2025

#289 MAGNUM: Zmrzlina s chuťou stratégie

Čo sa stane, keď sa svetový gigant Unilever rozhodne „rozmraziť“ svoj biznis a zmrzlinu zverí do správy novej globálnej firmy? Eva Kadlecová, generálna riaditeľka The Magnum Ice Cream Company pre Česko a Slovensko, v epizóde vysvetlí, prečo zmrzlina nie je ako iné FMCG produkty a porozpráva o špecif...
47:40
  
13.11.2025

#288 LINKEDIN SA ZBLÁZNIL: Sergej Pavljuk o chaose v algoritme

S expertom na LinkedIn Sergejom Pavljukom sa rozprávame o sieti, ktorú milujeme a nenávidíme zároveň. Zistite, prečo sa v Londýne zbláznili, algoritmus LinkedInu „nefunguje“, ako sa zmenil za posledných 5 rokov a prečo aj napriek poklesu dosahov môže byť pre firmy najziskovejšou B2B platformou vôbec...
26:33
  
30.10.2025

#287 INOVIA: Zo Žiliny Silicon Valley

V tejto inšpiratívnej epizóde privítame Vlastimila Kociána – CEO INOVIA, žilinského inovačného centra, ktoré mení sever Slovenska na magnet pre startupy, študentov aj investorov. S Ankou a Naďou rozoberú dôvody, pre ktoré sú mladí ochotní vrátiť sa zo zahraničia, ako funguje „biznis ambulancia“ pre...
03:02
  
23.10.2025

TRAILER: RECESIA JE ŠANCA - Ako na marketing v kríze?

Celú epizódu nájdete na Levosphere HeroHero.V novej epizóde sa Anka a Naďa rozprávajú o tom, prečo sa v čase krízy marketing neškrtá, ale zhodnocuje.Počuli ste už, že niektoré značky počas recesie narástli práve vďaka tomu, že neprestali komunikovať?Pridajte sa k nim — lebo aj kríza môže byť štartov...
32:52
  
16.10.2025

#286 PULZARI: Digitál s dušou

Ako vyzerá marketing, keď ho robí niekto, kto stál roky na strane klienta a teraz vedie vlastnú agentúru? V tejto epizóde sme privítali Denisu Pernicovú, skúsenú marketérku a zakladateľku agentúry Pulzari, ktorá priniesla nový pulz do sveta digitálu. S Ankou a Naďou sa rozprávajú o prepájaní výkonu,...
41:08
  
02.10.2025

#285 SLOVENSKÝ STEVE JOBS: Miliónový obchod s Twitterom a revolučná AI platforma

Štúdium na Oxforde, práca pre Facebook, predaj startupu Sphere Twitteru a dnes život a podnikanie (nielen) v Dubaji. Tridsiatnik Tomáš Halgaš patrí medzi najzaujímavejších slovenských podnikateľov pôsobiacich v zahraničí. “Slovenský Steve Jobs” Anke v rozhovore prezradil, čo si odniesol zo štúdia na...
03:02
  
25.09.2025

TRAILER: Čo sa (ne)stane po rebrandingu?

Celú epizódu nájdete na Levosphere HeroHeroPo rebrandingu prichádza často ticho - zákazník si nič nevšimne, alebo nechápe, prečo k zmene došlo. A to je v poriadku.V tejto epizóde sa pozrieme na to:- Prečo značky rebrandujú a čo od toho čakajú,- prečo po zmene nastáva „ticho“ a čo znamená,- čo musí z...
31:17
  
18.09.2025

#284 TRUEFALA: Byť „udržateľný“ nestačí!

S Dominikou a Petrou Žárskymi – sestrami, ktoré stoja za značkou Truefala, nahliadneme do sveta udržateľnej módy. Vyrozprávajú príbeh značky, ktorá sa nebojí ísť proti prúdu, a tak priniesla na trh 100% biologicky rozložiteľné oblečenie. Zažijete tiež mikrokonzultáciu Biznis Marketingovej Stratégie™...
29:46
  
04.09.2025

#283 RODINNÉ FIRMY: Skrytí sabotéri biznisu

Budovanie rodinnej firmy a udržiavanie jej chodu aj po rokoch je jazda plná emócií, tradícií, ale aj generačných rozdielov. Anka s Naďou odhaľujú 6 skrytých sabotérov, ktorí brzdia rast rodinných podnikov – od nejasnej vízie, cez chýbajúci plán nástupníctva, až po emocionálne rozhodnutia, ktoré nahr...
26:23
  
21.08.2025

#282 DARK SOCIAL: Skrytá sila marketingu

Zdieľajú si ľudia informácie o vašej značke v súkromných skupinách a vy o tom netušíte? Možno áno – a možno práve preto rastiete! V tejto epizóde sa Anka a Naďa vydávajú do sveta dark social, ktorý nie je ani tak temný, ako neviditeľný. A pritom má obrovský vplyv na značku, predaje aj dôveru zákazní...
35:03
  
14.08.2025

#281 Biznislab: Prestaňte predávať produkty a začnite predávať príležitosti

Naďa Kacera bola hostkou v podcaste Biznislab, ktorý sa natáčal naživo na konferencii Lepšia konferencia v máji 2025.Spolu s Danielou Maruškovou sa ponorili do témy, ktorá je aktuálna nielen pre veľké značky, ale aj pre malé firmy či e-shopy – Brand Momentum.Ako si vybudovať značku, ktorá zákazníkov...
30:25
  
07.08.2025

#280 MARKETINGOVÁ STRATÉGIA: Od chaosu k výsledkom

Čo je marketingová stratégia a prečo ju firmy často podceňujú? So skúseným stratégom Ondřejom Váchom sme si posvietili na to, ako zo stratégie spraviť silný nástroj, nie len zdrap papiera. Ondřej ako stratég s 20-ročnou praxou otvorene hovorí o najčastejších chybách, cene kvalitnej stratégie, aj o t...
02:30
  
31.07.2025

TRAILER: Keď rýchly rast pohltí značku!

Celú epizódu nájdete na HeroHero Levosphere: https://herohero.co/levosphere Keď značka rastie rýchlejšie, než je na to pripravená, príde chaos. Strata hodnôt, preťažený tím, zmätení zákazníci – a značka, ktorá síce zarába, ale už sa nepozná. Takýto rast si pýta návrat k sebe, niekedy až reštart. Leb...
35:53
  
24.07.2025

#279 KROS: Zmena mindsetu bola obrovská výzva

Rebrand 30-ročnej firmy na značku budúcnosti. Marketingová riaditeľka Gabriela Trpišová z firmy KROS sa delí o odvážnu cestu transformácie, ktorú firma prešla – od rozhodnutia nájsť externého partnera, prvotnej konzultácie s Levosphere, cez strategický rebranding až po uvedenie na trh. Rozprávame sa...
28:46
  
10.07.2025

#278 INOVÁCIE: Ako neurobiť z nápadu drahý omyl?

Zmena ako príležitosť, ale pozor - mať skvelý nápad často nestačí. Anka s Naďou sa pozrú na to, prečo niektoré inovácie zlyhajú aj napriek veľkým očakávaniam a finančnej podpore. Vysvetlia, čo odlišuje úspešné inovácie od zabudnutých. Do ktorej kategórie patria Coca-Cola Bläk, Netflix, Nokia, Nike č...
02:07
  
03.07.2025

TRAILER: Pod vplyvom notifikácií, pozornosť ako konkurenčná výhoda!

🎧 Celú epizódu nájdete na našom HeroHero: https://herohero.co/levosphere Pozornosť je nová konkurenčná výhoda.Značky, ktoré ju nedokážu získať, to môžu rovno zabaliť. V tejto epizóde sa ponoríme do reality dnešného marketingu, kde má značka a jej komunikácia často len 8 sekúnd 🧠 na to, aby niekoho z...
29:55
  
26.06.2025

#277 NAJVÄČŠÍ E-COMMERCE PRIESKUM: Výzvy, príležitosti a budúcnosť trhu

S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) vstúpime do dynamického sveta e-commerce. Spoločne s Ankou zanalyzujú zistenia z najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024. Zmapujú finančné ukazovatele, marketing, značku či...
31:08
  
12.06.2025

#276 LABORATÓRIUM SNOV: Canva mení pravidlá hry!

S expertom Davidom Svobodom sa ponárame do tajov Canvy, ktorá nie je len grafickým nástrojom, ale aj prostriedkom tvoriť slobodne, rýchlo, jednoducho a pritom vizuálne príťažlivo. Preskúmame, či skutočne kradne prácu grafikom alebo naopak ju dopĺňa a rozvíja. Canva predstavuje spôsob, ako myslieť vi...
02:53
  
05.06.2025

TRAILER: Za každou úspešnou značkou je premyslený biznis!

🎧 Celú epizódu nájdete na HeroHero 👉 herohero.co/levosphere👉 Coca-Cola nezmenila svet náhodou.👉 Hilton nepredáva len nocľah. Predáva zážitok z destinácie.👉 PRIME predáva vodu za 15 €… a ľudia to kupujú.Čo majú spoločné? Vedia, čo robia. A robia to sakra dobre.V tejto epizóde rozoberáme:Ako rýchlo mô...
04:32
  
03.06.2025

#275: 5 minút, ktoré vám možno zmenia biznis

LEVOSPHERE je na Hero Hero: ⁠https://herohero.co/levosphere ⁠Podcast už nestačil. Potrebovali sme priestor – na všetky nápady, tipy, zákulisné rozhovory nie len o marketingu, ktoré sa nezmestili do epizód.A tak vznikol náš nový priestor.Nie marketingová akadémia.Ale komunita. Obsah. A hlavne priesto...
31:38
  
29.05.2025

#274 PRIESKUMY MAJÚ ZMYSEL: Intuícia je sexy, ale dáta platia účty!

Fascinujúci svet dát, prieskumov trhu a marketingových rozhodnutí. Hosťkou podcastu je Sandra Mažárová - Founder & Managing Director prieskumnej agentúry Vantage, ktorá sa špecializuje na zdravotníctvo a retail. Či ste marketér, podnikateľ alebo len zvedavý fanúšik marketingu, po vypočutí tejto...
09:49
  
15.05.2025

#273 AKO NEPRÍSŤ O BUDGET: Kampaň nie je záchranné koleso

Celú epizódu nájdete na LEVOSPHERE HeroHero kanáli. Jedna kampaň ročne značku neurobí. A zľavy nie sú stratégia.Silvia Žuffa, senior stratég v Levosphere, vysvetľuje, prečo kampane nie sú záchranné koleso a ako sa dá v marketingu rýchlo prísť o veľký budget – aj s dobrým úmyslom. Netýka sa to len ve...
26:48
  
01.05.2025

#272 LINKBUILDING BUDUJE VZŤAHY: Nie je to málo muziky za veľa roboty?

Svet linkbuildingu so Zdeňkom Dvořákom, známym pod značkou Linki. Dozviete sa, čo webové odkazy skutočne znamenajú pre SEO, ako vzniká dôveryhodná sieť medzi webmi, prečo nestačí mať len dobrý obsah a v čom je linkbuilding podobný networkingu. Zdeňěk prezradí aj: Prečo nie sú všetci linkbuilderi "a...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.