Marketing v praxi

Marketing v praxi

Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Zoznam epizód (261 epizód)

44:19
  
pred 2 dňami

#249 Zmeny na Instagrame: Čo musíte zmeniť vo svojej stratégii

Rasťo Kiavčin je obsahovým stratégom v spoločnosti Rouvy a zároveň buduje svoju komunitu digitálcov. Rozprávame sa o tom, ako tvoriť obsah, ktorý zaujme, zabaví a zároveň predáva. Preberáme, ako sa mení Instagram, aké výzvy prináša pre tvorcov a čo všetko by mala obsahová stratégia zahŕňať, aby bola...
45:09
  
29.08.2024

#248 Heureka: Prečo váš e-shop potrebuje viac než len PPC reklamu?

Honza Mayer, Managing Director CZ a SK Heureka Group, má bohaté skúsenosti v oblasti e-commerce a digitálnej transformácie. V epizóde nás prevedie aktuálnymi trendmi a výzvami v e-commerce. Čo sa v podcaste dozviete: ako pandémia zmenila nákupné správanie a urýchlila digitalizáciu. prečo je budov...
49:30
  
15.08.2024

#247 Proces formovania biznis marketingovej stratégie

Anna Sabolová a Naďa Kacera boli hostkami v rozhovore Podnicast s Peťom Chodelkom. Spoločne sa rozprávajú o procese tvorby Biznis Marketingovej Stratégie™️ a prezentujú jej tvorbu na reálnom príklade - modelová analýza produkčného štúdia Brept. V epizóde sa dozviete: ako určiť biznis stratégiu na...
30:36
  
01.08.2024

#246 Ako marketplaces menia hru? Výzvy a príležitosti pre e-shopy

Michal Benatzky, CMO spoločnosti Upgates, nám dáva detailný pohľad na súčasný stav e-commerce v Česku a na Slovensku. A na to, aký vplyv majú marketplaces, ktorých počet neustále stúpa, na lokálne a menšie e-shopy. Čo sa v podcaste dozviete: či má v dnešnej dobe zmysel zakladať nový e-shop, čo je...
58:25
  
18.07.2024

#245 LinkedIn kolotočári radia: Ako využiť LinkedIn pre vaše podnikanie

LinkedIn kolotočári, Michala Gula, CTO v Overhead4D a Michala Ukropec, CEO twinzo. Obaja pracujúci na digitálnych dvojčatách pre globálne priemyselné firmy. Diskutujeme o dôležitosti reputácie a referencií v biznise, ako efektívne využívať LinkedIn na získavanie leadov a budovanie osobného brandu. Č...
36:27
  
04.07.2024

#244 Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice

Richard Němec, CEO spoločnosti Vision Thing, nám hovorí o téme programatickej outdoorovej reklamy. Vysvetľuje, ako sa tradičné billboardy menia pomocou futuristických technológií a aké výhody prináša programatická reklama pre zadávateľov a publisherov. V podcaste sa dozviete: čo je programatická r...
49:43
  
27.06.2024

#243 Umenie podnikať: Odhalené tajomstvá úspešných slovenských podnikateľov

Dve inšpiratívne ženy. Simona Kubán, CEO spoločnosti SCR Interactive a autorka knihy Umenie podnikať a Tatiana Ondrejková, CEO Pelikán, úspešná podnikateľka, ktorá poskytla rozhovor pre knihu Umenie podnikať. Diskutujeme o tom, prečo vznikla kniha Umenie Podnikať, aké výzvy prináša podnikanie na Sl...
54:59
  
19.06.2024

#242 Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu

Michal Meško, aktuálne sabatikal CEO a líder Martinusu, nám približuje, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prosperujúcu značku, ktorá je synonymom pre kníhkupectvo. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech. V podcaste sa doz...
45:20
  
12.06.2024

#241 Decathlon rebranduje: Adaptácia na digitálny vek a súčasné výzvy

Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon vysvetľuje, prečo sa táto úspešná športová značka rozhodla pre rebranding v kontexte digitalizácie a inovácií. V epizóde sa rozprávame o poslaní značky a prečo sa vydali cestou revolučných zmien. Dozviete sa: o projekte Sever...
49:28
  
29.05.2024

#239 Strategické výhody ESG a CSR pre podnikateľov

Eva Prokešová je manažérkou komunikácie pre tabakovú spoločnosť JTI v Česku, Maďarsku a Slovensku, a je nadšenkyňou ESG. Ak netušíte, čo pojmy CSR a ESG znamenajú, tak by ste si to rozhodne mali doštudovať, pretože tieto koncepty sú dôležité pre moderné podnikanie. Rozprávame sa aj o úspešných proj...
51:11
  
22.05.2024

#238 101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi

V tejto epizóde sa stretávame s Matejom Krajčíkom, majiteľom 101 Drogérie, a CMO Marekom Koštrnom. Rozprávame sa o tom, ako sme spoločne formovali Biznis Marketingovú Stratégiu™ pre 101 Drogériu, začínajúc úplne od základov. Náš rozhovor odhalí, ako sa pôvodné myšlienky na zmenu loga premenili na hĺ...
38:32
  
08.05.2024

#236 Slevomat: Čo pomôže značke vymaniť sa zo zliav a začať budovať hodnotu?

Martin Hrubý je brand director významnej českej značky Slevomat. V podcaste nám rozpráva o tom, aké kľúčové momenty pomohli transformovať imidž značky - zo značky, ktorá ponúka masívne zľavy na značku, ktorá je inšpiratívna a zážitková. V súlade s tým bola tento rok spustená kapaň, ktorá to mala pod...
34:44
  
02.05.2024

#235 Margarita Fries: Rozdiely v budovaní značiek v Česku a na Slovensku

Margarita Fries je česká brandová a marketingová manažérka. Rozprávame sa o tom, či je v Česku dôležité budovať si svoju komerčnú či osobnú značku a aké sú tam rozdiely v prístupe k budovaniu značky oproti slovenským firmám. Margarita nám tiež objasňuje, aké nákupné správanie majú Česi a v čom sa lí...
50:38
  
24.04.2024

#234 Footshop: Z nuly k e-commerce impériu v streetwear

Footshop je ikonická streetwearová česká značka, ktorá sa zrodila z vášne pre tenisky. Je ukážkovým príkladom toho, že keď vás niečo baví a zanietene si za tým idete, dokážete z toho vybudovať prosperujúcu značku. Footshop expandoval do celej Európy a stala sa najsledovanejšou firmou na sociálnych...
50:24
  
17.04.2024

#233 Peter Šebo: Ako sa strategicky rozhodovať pri tvorbe kreatívnej kampane?

Peter Šebo je marketingový nadšenec a majiteľ spoločnosti PS:digital. Má roky skúseností s digitálom aj kreatívnymi kampaňami. Tie si vyžadujú veľa strategických rozhodnutí. Na dobrú kreatívnu kampaň si totiž potrebujete zodpovedať veľmi veľké množstvo otázok: vynesie mi viac kampaň v online alebo...
43:03
  
10.04.2024

#232 Dynamický pricing: Stratégie pre zvýšenie ziskovosti e-shopu

Michal Ježek pôsobí v spoločnosti KARSA, kde sa venuje dynamickému pricingu e-shopov. A práve o ňom sme sa v rozhovore rozprávali. Pokiaľ si však myslíte, že dynamický pricing znamená zmenu ceny aj 5x za deň, veľmi sa mýlite. Jeho podstata je oveľa hlbšie, nájdete ju v transparentne čitateľnej cene...
35:11
  
03.04.2024

#231 PR nie sú len články, ako ho vie využiť aj vaša značka?

Gabriel Tóth je zakladateľom spoločnosti New School Communications a odborníkom na komunikáciu a PR. Častým omylom je to, že PR sú len články v médiách. Je to však oveľa širšia téma, s ktorou nás Gabriel v podcaste zoznamuje. V rozhovore sa dozviete: či by mala PR robiť každá firma čo všetko spad...
33:24
  
27.03.2024

#230 Niceboy: Aké strategické rozhodnutia stáli za vzostupom značky?

Michal Čarný je CEO značky Niceboy a spoločne sme sa v rozhovore ponorili do sveta spotrebnej elektroniky. Značka od svojho založenia 2015 dokázala okúzliť trh svojimi inovatívnymi a cenovo dostupnými produktmi. Michal sa podelil nielen o tajomstvo rýchleho vzostupu značky Niceboy, ale aj o jeho pre...
32:52
  
20.03.2024

#229 Buzzworld: Spoločné poslanie tvorby marketingových podcastov

Buzzworld by Peter Šebo a Gabriel Tóth. Viete ako vznikol ich podcast? A čo vďaka nemu chcú dosiahnuť vo svete marketingu? Aj na tieto otázky sme sa ich pýtali v epizóde. Pozreli sme sa však aj na to, ako by vyzeral kráľovský dvor v digitálnom svete sociálnych sietí. V podcaste sa dozviete: ako s...
42:27
  
14.03.2024

#228: Ako predávať, keď sa 95% nákupných rozhodnutí deje podvedome?

Vojtěch Prokeš je riaditeľom výskumu a spoluzakladateľ Behavio Labs, v ktorej sa venujú podvedomým motiváciám nákupcov. Vedeli ste, že 95% nákupných rozhodnutí sa deje práve v podvedomí? Aj preto je správanie zákazníkov ťažké pochopiť. Vojtěch nám prezrádza, ako zistiť zákaznícke potreby, aj keď sa...
42:16
  
06.03.2024

#227 UI42: E-shopy, chcete prežiť revolúciu umelej inteligencie? Máme tipy.

Andrej Kajan je CEO agentúry UI42, v ktorej sa zameriavajú aj na aktuálne dôležitú tému, ktorej by sme mali venovať zvýšenú pozornosť. Je ňou umelá inteligencia.  Dostala sa umelá inteligencia do našich životov natoľko, že už ani e-commerce bez neho nebude vedieť fungovať? Odpoveď, či je to tak a čo...
48:28
  
28.02.2024

#226 Ako vás 4A SEO stratégie dostane na prvé priečky v Google?

Ján Januška je SEO špecialista a zakladateľ agentúry SPOTIBO. V epizóde sa rozprávame o tom, prečo aj SEO potrebuje svoju stratégiu a osobitný prístup. Pretože dostať na prvé priečky google vyhľadávania nie je tak jednoduché, ako sa na prvý pohľad môže zdať. V podcaste sa dozviete: najdôležitejši...
01:03:28
  
21.02.2024

#225: Ako zvládnuť rozdielne očakávania v marketingu v rodinných podnikoch?

Erika Matwij je majiteľkou Inštitútu Rodinného Businessu, v ktorom pomáhajú rodinným podnikom. V podcaste sa rozprávame o svete rodinných podnikov, pretože u nich je podnikanie iné, ako pri nerodinných podnikoch. Rozprávame sa aj o nástupníctve a o marketingu, ktoré je podľa Eriky výbušninou v rodin...
Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.