#93 KOTLER V PRAXI 11. diel - Proces vývoja nového produktu
Čím všetkým si treba prejsť pri vývoji nového produktu a aké štádia by mal vývoj produktu, alebo služby obsahovať? Týmto a ďalším otázkam sa venujeme v podcaste, ktorého cieľom je vysvetliť, ako Kotler pomenoval vývoj nových výrobkov vo svojej teórii.
Pravdou však je, že v praxi sa proces vývoja nového produktu, alebo služby zvykne urýchľovať a niektoré časti sa vynechávajú. Častokrát sa to deje hlavne pri startupoch. Je však veľmi dôležité poznať tento postup, a tak dosiahnuť čo najväčšiu úspešnosť uvedenia nového produktu na trh.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.