#79 Bory Mall - Ako na marketing nákupného centra?
Marián Hornyák, ktorý je marketingovým manažérom Bory Mall, nám v podcaste približuje marketing nákupných centier. V podcaste sa dozvedáme, ako funguje zákulisie obchodných centier, ich marketing a aj to, ako je možné dostať svoju predajňu do obchodného centra.
Top 5 najlepších myšlienok, ktoré zazneli:
A čo by Marián poradil všetkým, ktorí sa pohybujú v oblasti marketingu?
Podľa Mariána je nevyhnutné vedieť pohotovo reagovať a nebáť sa vystúpiť z naučených rovníc. Dôležitá je kreativita a sloboda v tom, že môžeme skúšať. Dnešná doba ovplyvnila aj to, že z produktových a predajných cieľov sa na stôl dostali aj iné posolstvá a postoje značiek, ktoré oslovujú ľudí na hlbšej úrovni. Toto sú podľa Mariána tie najdôležitejšie esencie rozhodovania ľudí, ktoré ovplyvňujú to, ku ktorej značke sa ľudia rozhodnú prikloniť. Dôvodom je to, že im to ostáva hlbšie v mysli, a tým pádom ich to aj viac ovplyvní. Marián dodáva, že ľudí viac priťahujú značky, ktoré ,,páchnu človečinou“.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.