#21 Prieskum trhu - Ako nám dáta pomôžu priblížiť sa k zákazníkovi
49:04

#21 Prieskum trhu - Ako nám dáta pomôžu priblížiť sa k zákazníkovi

14.11.2019

Ján Hudák ako client service director a Vladimír Chaloupka ako operation director zo spoločnosti Kantar Slovakia nám priblížia prieskum trhu ako silný nástroj, ktorý nám vie pomôcť v biznise a marketingu.

V podcaste si odpovieme na otázku, čo je prieskum trhu. Povieme si nielen definíciu prieskumu, ale aj praktické príklady z praxe a aké výhody nám vie priniesť. Je niečo, čo sa nedá preskúmať? Je aj empatia a naše pozorovanie forma prieskumu? Podrobne si prejdeme pojem hypotéza a prečo je dôležitá. Povieme si, kedy je prieskum vhodné urobiť a čo je jeho primárnou úlohou. Prezradíme už teraz, že je to spojené s návratnosťou investície a znížením rizika zlého manažerskeho rozhodnutia.

Vymenujeme si rôzne druhy prieskumov z pohľadu ich vytvárania a ozrejmíme si, či a ako je dôležitý výber metodológie a aké rôzne skupiny okrem zákazníkov môžeme skúmať. Prieskum trhu nie je to len o technickom zbere dát, ale o ďalšej pridanej hodnote, ktorú nám páni z Kantaru prezradili a spolu s tým prezradili aj ich názor na aktuálny pretlak dat.

Ako bonus nás zasvätili do pozadia skúmania. Je odpoveď “neviem” relevantná? Vedia zodpovedať na každú otázku? Aké sú časové a finančné rámce prieskumu trhu. Na záver si prejdeme trendy v prieskumoch: automatizáciu, online, zrýchľovanie, osobnejší marketing.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.