#197 Ako zvláda Terno budovať dve odlišne značky naraz?
Marek Koštrna pôsobí ako vedúci oddelenia marketingu a vzťahov s verejnosťou pre spoločnosť Terno, ktorá zastrešuje dve značky Terno a Kraj. Marek v podcaste hovorí neľahký príbeh značky Terno, ktorá dodnes bojuje s predsudkami a s negatívnym vnímaním prevádzok značky jej zákazníkmi. Otvára nám aj príbeh vzniku značky Kraj a jej konceptuálne zasadenie na trhu. Prečo bolo nevyhnutné vytvorenie 2 značiek, nám Marek prezrádza v rozhovore.
V podcaste sa dozviete:
- ako dokáže spoločnosť budovať dve odlišné značky pod jednou strechou
- prečo ľudia negatívne vnímajú značku a ako proti tomu bojuje samotná značka
- čo značke funguje najviac z pohľadu marketingovej komunikácie
- a prečo Slováci nedokážu oceniť slovenské výrobky
Terno a Kraj sú dva odlišné koncepty a oba si vyžadujú samostatný prístup. Ako sa im darí budovanie značiek, komunikácie a expanzia po Slovensku, keď zákazníci sú veľmi cenovo senzitívni? Dozviete sa v podcaste.
Na záver nám Marek v súvislosti s marketingom odporúča vzdelávať sa nie len na vysokej škole z kníh, ktoré sú zastaralé, ale inšpirovať sa zahraničím a dostupnými prípadovými štúdiami, ktoré sa vymykajú štandardnej marketingovej komunikácii.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.