#118 Na čo myslieť pri expanzii e-shopu
Slávka Kollárová je spolumajiteľka slovenskej dizajnovej značky INSPIO, ktorá pôsobí vo viac ako 11 krajinách, a tak má bohaté skúsenosti s expanziou e-shopu do európskych krajín. V podcaste sa s nami delí o svoje skúsenosti a vedomosti. Z rozhovoru sa dozvedáme, že nás expanzia do zahraničia nemusí bolieť, ak sme na ňu pripravení.
V podcaste sa dozvedáme napríklad tieto praktické informácie:
Čo nám odporúča na záver Slávka v súvislosti s marketingom?
Najväčším nepriateľom vo všetkom, hlavne v marketingu, je predpoklad, že niekto niečo bude vedieť. Túto chybu robíme na dennej báze. Ten predpoklad sa prenáša do všetkého. „Veď ľudia budú vedieť, že tu v nákupnom košíku budú mať zadať 10 čísel“, ale nebudú vedieť. Ak veci nedopoviete a nepoviete ich dosť detailne, tak potom vzniká to, že sú ľudia nespokojní s výkonom, alebo že sa nepochopia a nakoniec to nefunguje.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.