#38 Cesta od myšlienky k úspešnému produktu Miomat
Simona radí: “Výsledky sa nedostavujú zo dňa na deň. Ak ľudia chcú hľadať skratky v tom, že urobia boom za dva dni, tak to nejde. Značka musí byť konštantná, konzistentná. Musí to robiť dlhodobo a nesľubovať ľuďom viac, ako dokáže doručiť.”
Simona Vargová spolu so Zuzanou Čačkovou boli spolužiačky na strednej škole. Ich kariéry sa ale rozbehli iným smerom. Simona sa venovala marketingu v Orange, O2 a BMW. Zuzka pôsobila v oblasti stavebníctva a realít, posledných 10 rokov v spoločnosti J&T Real Estate. V roku 2013 priniesli na Slovensko MioMat - akýsi “hrnček var”, ktorý zo surovín jednoducho pripraví zvolený pokrm. Chceli pokryť dopyt po zdravom jedle a dopyt zákazníkov so zdravotnými problémami. MioMat príbeh sa začal písať prekvapivo v Čile.
Simona prezrádza aké má skúsenosti s produkciou v Číne a ako ich korona kríza ovplyvnila. Predaj na Slovensku je zatiaľ stabilný, pravdepodobne aj vzhľadom na domáce “korona” varenie zákazníkov.
Napriek skúsenostiam z korporátu, k zavedeniu pristúpili skôr spontánne. Úspechom je zmes aktivít, v online aj offline. V podcaste Simona detailne popisuje sériu akčných krokov, ktoré urobili pri zavedení produktu a ktoré priebežne ďalej aplikujú. (eshop, PR, sociálne siete, trhy, predaj v kamenných obchodoch, influenceri…).
Simona hovorí: “ MioMat je naozajstný pocit, ktorý vychádza z nás.”
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.