#38 Cesta od myšlienky k úspešnému produktu Miomat
38:55

#38 Cesta od myšlienky k úspešnému produktu Miomat

25.03.2020

Simona radí: “Výsledky sa nedostavujú zo dňa na deň. Ak ľudia chcú hľadať skratky v tom, že urobia boom za dva dni, tak to nejde. Značka musí byť konštantná, konzistentná. Musí to robiť dlhodobo a nesľubovať ľuďom viac, ako dokáže doručiť.”

Simona Vargová spolu so Zuzanou Čačkovou boli spolužiačky na strednej škole. Ich kariéry sa ale rozbehli iným smerom. Simona sa venovala marketingu v Orange, O2 a BMW. Zuzka pôsobila v oblasti stavebníctva a realít, posledných 10 rokov v spoločnosti J&T Real Estate. V roku 2013 priniesli na Slovensko MioMat - akýsi “hrnček var”, ktorý zo surovín jednoducho pripraví zvolený pokrm. Chceli pokryť dopyt po zdravom jedle a dopyt zákazníkov so zdravotnými problémami. MioMat príbeh sa začal písať prekvapivo v Čile.

Simona prezrádza aké má skúsenosti s produkciou v Číne a ako ich korona kríza ovplyvnila. Predaj na Slovensku je zatiaľ stabilný, pravdepodobne aj vzhľadom na domáce “korona” varenie zákazníkov.

Napriek skúsenostiam z korporátu, k zavedeniu pristúpili skôr spontánne. Úspechom je zmes aktivít, v online aj offline. V podcaste Simona  detailne popisuje sériu akčných krokov, ktoré urobili pri zavedení produktu a ktoré priebežne ďalej aplikujú. (eshop, PR, sociálne siete, trhy, predaj v kamenných obchodoch, influenceri…).

Simona hovorí: “ MioMat je naozajstný pocit, ktorý vychádza z nás.”

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.