#255 VAFO: Od rodinného podniku po globálneho lídra v krmivách pre zvieratá
Jan Brejcha, CMO značky VAFO, ktorá patrí medzi prémiových lídrov v segmente krmív pre domáce zvieratá. VAFO, rodinná firma s 30-ročnou históriou, sa z garážovej výroby vypracovala na globálneho hráča s prítomnosťou na 80 trhoch a portfóliom viac než 15 značiek. V rozhovore sa s Janom rozprávame o tom, čo stojí za úspechom firmy, ako riadia tak široké portfólio značiek a akú úlohu zohráva marketingová stratégia.
V epizóde sa dozviete:
- ako VAFO dokázalo vyrásť z rodinného podniku na globálneho lídra v krmivách pre domáce zvieratá
- aké sú kľúčové hodnoty a princípy, na ktorých stojí kvalita produktov značky VAFO
- ako VAFO efektívne riadi marketing a exekúciu naprieč viac než 15 značkami na globálnych trhoch
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.