#113 Ako na tlačoviny s pridanou hodnotou
Lukáš Písecký, ktorý vedie spoločnosť DIW print, nám v podcaste rozpráva o praktickom prepojení tlače a marketingu. Rozprávame sa o tom, aký je prínos tlače pre marketingové aktivity a aké možnosti v tlači nám ponúka súčasná doba. Podcast by si mali vypočuť najmä všetci tí, ktorí tlačia marketingové materiály.
Lukáš nám okrem iného spomína aj týchto 5 zaujímavých poznatkov:
Čo nám Lukáš odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?
Nie je nutné, aby vec, ktorú chcete urobiť, bola dokonalá. Je dobré to pustiť do sveta, a potom „pimpovať“. Neznamená to, že máte ísť na zlú kvalitu, ale radšej pomaly dávkovať veci, nápady, produkty von a učiť sa na tom za behu.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.