#153 Prieskum v praxi - emócie sú spúšťačom úspechu biznisu, vyťažte z toho
47:20

#153 Prieskum v praxi - emócie sú spúšťačom úspechu biznisu, vyťažte z toho

22.06.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Juraj Szeghy pracuje v oblasti prieskumov už viac ako 20 rokov a v súčasnosti vediete tím zameraný na projekty mystery shopping. V podcaste sa rozprávame na tému emócií. Emócie sú dôležitou časťou, ktorou by sa mali spoločnosti zaoberať, pretože v dnešnom rýchlom svete sa občas zabúda na to, že za každou objednávkou stojí reálny človek s potrebami a emóciami.

V podcaste sa dozviete:

  • akú úlohu majú emócie v prieskumoch
  • aký je vzťah medzi emóciami a ráciom
  • ktoré 3 elementy spoločnosti dokážu najvýraznejšie ovplyvniť emócie zákazníkov
  • rola značky v emóciách zákazníkov
  • akú úlohu má personál spoločnosti v emóciách zákazníkov
  • akými nástrojmi sa dajú merať emócie
  • či sa dajú emócie vytvoriť aj v digitále
  • či je dôležité skúmať emócie aj v B2B

Pri nakupovaní sa rozhodujeme podľa racionálnych aspektov, no v tom celom procese hrá veľmi dôležitú úlohu práve emócia. Spoločnosť môže mať krásnu predajňu, výborný produkt aj cenu, ale keď mu tam niečo vyvolá negatívnu emóciu, nenakúpi.

Juraj hovorí, že ideálnym modelom je, keď si značka na strategickej úrovni povie, ako chce byť vnímaná a ako sa chce pozicionovať na trhu. Na základe tejto stratégie to musí prepadnúť celou štruktúrou firmy až do frontovej línie, s ktorou sa zákazník stretne. Práve zamestnanci firmy hrajú dôležitú úlohu v emóciách zákazníkov. Čo to pre spoločnosti znamená, nám prezrádza Juraj v podcaste.

Juraj na záver odkazuje:

Najdôležitejšie je, aby si značka povedala, kto je jej zákazník. Mala by ho pochopiť a svoj biznis robiť naozaj pre nich. V prvom rade je to síce vždy o biznise, ale iba spokojný zákazník vie spoločnosti dlhodobo prinášať prospech. Zákazník by mal byť spokojný so službami, ale nie len s nimi. V dnešnej dobe je potrebné mať aj nejaký diferenciátor, pretože veľa značiek z rovnakého sektoru poskytuje zákazníkom rovnakú službu za rovnaké peniaze. Práve jej diferenciátor môže byť tým, čo môže urobiť spoločnosť navyše, aby si získala srdce zákazníka.

Tento podcast je súčasťou série 4 podcastov Prieskum v praxi. S Jurajom sme nahrávali už jeden rozhovor Online nakupovanie – štatistiky, rady a fakty. Juraj nám tam prezradil zaujímavé dáta o našom lokálnom slovenskom trhu v súvislosti s online nakupovaním.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.