#84 KOTLER V PRAXI 9. diel – Teória positioningu
V marketingu sa často využíva pojem pozícia na trhu, inak nazývaný brand positioning. V podcaste si vysvetľujeme čo to znamená, aká je jeho definícia, ako sa určuje a čo to vlastne znamená v praxi. Pre lepšie pochopenie si ho ilustrujeme aj na praktických príkladoch. Občas sa stáva, že sa nesprávne zamieňa s pojmom podiel na trhu, preto si vysvetľujeme aj ich rozdiel.
Ako je u nás zvykom, vyberáme pre vás top 5 myšlienok z podcastu. Určite si však vypočujte celý podcast.
Týmto podcastom sme doplnili tému cieľových trhov a v ďalšom podcaste číslo 10 otvoríme kapitolu Tvorby marketingového mixu a postupne si prejdeme časti produkt, cena, distribúcia aj komunikácia.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.