#173 Ako dlho vydržíte bez marketingovej stratégie?
01:00:24

#173 Ako dlho vydržíte bez marketingovej stratégie?

07.12.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Anka a Naďa boli hostkami v podcaste Marketing k obedu s Jánom Laurenčíkom. Rozprávali sa spolu o marketingovej stratégií a o tom, či sa dá bez nej žiť a ak áno, ako dlho. V rozhovore zazneli zaujímavé otázky, preto sme sa ho rozhodli zazdieľať aj medzi naše podcasty.

V podcaste sa dozviete:

  • na aký dlhý čas sa stratégia pripravuje
  • ako sme vytvorili našu metodológiu Biznis Marketingová Stratégia
  • ako je biznis stratégia prepojená s marketingovou stratégiou
  • prečo sa stratégia pre našich klientov nedá vytvoriť bez súčinnosti klienta
  • aké veci by mal v stratégii zohľadniť podnikateľ, ak si ju chce vytvoriť sám
  • v čom je najväčší rozdiel v marketingovej stratégii, keď sa robí pre B2B a pre B2C

Ako to, že sú firmy, ktoré dokážu existovať bez marketingovej stratégie? Faktom je, že každý, kto podniká a má za niečo zodpovednosť, má biznis marketingovú stratégiu v hlave, inak by nevedel postupovať. Otázka je, na ako dlho a ako veľmi to má premyslené, do akej hĺbky a či ostatní o tom vedia. Ján Laurenčík je senior konzultantom v agentúre Basta Digital. Za svoju 15 ročnú kariéru veľa marketingových stratégií od klientov nevidel, čo ho veľmi zaráža. Veľa firiem totiž funguje tak, že ďalší rok robia približne to isté, čo robili pred tým s malými zmenami.

Často počúvame o tom, že tradičný marketing je mŕtvy. Čo je to však tradičný marketing? To sú tie základy – marketingové 4P a značka, nad ktorými by mal každý podnikateľ myslieť. Všetko ostatné, čo je moderné, sú nástroje, ktoré sa menia. Vždy prichádzajú nové nástroje a je dobré ich spoznať a vyskúšať, pretože to je to, čo posúva celý biznis dopredu. Avšak pokiaľ nemáme dobre urobené základy a nevieme, čo chceme, potom sa ani nevieme rozhodnúť, ktorý z nástrojov je pre nás vhodný. Aj v tomto rozhodnutí pomáha stratégia.

Vypočujte si rozhovor a dozviete sa, prečo na Slovensku nie je zvykom mať marketingovú stratégiu aj keď v západnej Európe to je bežným zvykom.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.