#174 Čo si môžu zobrať marketéri z developerského sveta?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Mário Glos je certifikovaným realitným špecialistom, no okrem toho vlastní aj poradensko-konzultačnú spoločnosť 4 SALE marketing, ktorá sa špecializuje na komplexný marketing a manažment predaja výlučne developerských projektov. Mário nám v rozhovore prezrádza úskalia developerských projektov na Slovensku.
V podcaste sa dozviete:
- v akom stave sa nachádza realitný trh
- čo bude v nasledujúcom období kľúčové pre úspech, nie len developerských projektov
- v čom je špecifický marketing pre developerov
- ako v praxi komunikovať na vybrané cieľové skupiny
- ako motivovať ľudí k nákupu nehnuteľnosti
- ako sa im podarilo uspieť na slovenskom trhu
Marketing sa využíva v každom jednom segmente, no v každom má svoje špecifiká. Mário nám v rozhovore prezrádza, čím je špecifický marketing v segmente realitných developerov a kde by sa malo začínať pri developerských projektoch.
Mário čerpá zo svojich dlhoročných skúseností z amerického trhu a častokrát sa stretáva s nesprávnou postupnosťou krokov v celom procese developerských projektov. Akú chybu robia slovenskí developeri úplne najčastejšie, odhaľujeme v podcaste.
V závere nám Mário odporúča stanoviť si na začiatku akéhokoľvek projektu, či biznisu svoje smerovanie. A pokiaľ tápame, je vhodné sa obrátiť na špecialistov, ktorí nám dokážu pomôcť ušetriť finančné prostriedky v budúcnosti.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.