#166 Be Lenka - Ako vybudovať znalosť nového segmentu?
53:09

#166 Be Lenka - Ako vybudovať znalosť nového segmentu?

19.10.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Juraj Fehervari je spoluzakladateľom spoločnosti Be Lenka, ktorá sa venuje vývoju, výskumu, výrobe a predaju barefoot obuvi. Podarilo sa im preraziť na európskom a americkom trhu a aktuálne ich značku nájdeme vo viac ako 60 krajinách sveta. Juraj nám prezrádza, ako sa im podaril tento úspech.

V podcaste sa dozviete:

  • čo sú to barefoot topánky a prečo by ich mal mať v botníku každý
  • ako sa dostal k barefoot topánkam a prečo sa ich rozhodol vyrábať
  • ako si poradili s tým, že vstupovali do segmentu, ktorý nebol známy
  • ako pristupujú k budovaniu znalosti a osvete o barefoot topánkach
  • aké prvé kroky spravili, keď vstupovali na trh, aby mohli začať rásť
  • ako pracujú s tým, že ich zákazník má dlhšiu cestu k nákupu ich produktov
  • ako dôležité bolo začať spolupracovať s B2B distribútormi a ako tento distribučný kanál vyvinul v čase

Juraj hovorí, že máme zlé návyky v obúvaní a ľudia si vyberajú topánky podľa toho, len aby dobre vyzerali. Aj výrobcovia topánok a značky sa zaoberajú skôr tým, aký dizajn budú mať ich topánky a nemyslia na to, aký benefit budú mať pre nohu, pretože v prvom rade by topánky mali nohu chrániť. Práve preto je cieľom a víziou značky Be Lenka zmeniť obúvacie návyky ľudí. Mnoho ľudí však môže barefoot topánky vnímať ako neatraktívne. Ako si s tým poradili v značke Be Lenka, nám Juraj prezrádza v podcaste.

Be Lenka pôsobí v desiatkach krajín, a to nesie so sebou aj „vlak povinností“. Nie je to totiž len o vytvorení e-shopu a logistike. Navyše treba prihliadať aj na to, že každá krajina je iná. Juraj vysvetľuje, ako im dáta a analytika pomáhajú nie len pri riadení produktu ale aj komunikácie.

„Treba si zvoliť cestu odvahy, ale v mnohých veciach aj konzervatívnu. Nemíňali sme zdroje tam, kde to nebolo potrebné.“

Juraj si uvedomuje, že komunikácia značky je dôležitá. Hovorí, že robia viac ako len „povinnú jazdu“, pod ktorou má na mysli affiliate marketing, sociálne siete, ppc, remarketing, mailing a podobne. Robia to cielene a v každej krajine majú iné scenáre. Čo robia nad rámec povinnej jazdy a prečo majú v každej krajine iný komunikačný scenár, sa dozviete v podcaste.

Čo na záver odkazuje v súvislosti s marketingom?

„Buďte autentickí. Robte marketing aj riadenie firmy tak, ako to cítite. Nefejkujte to, ukážte samých seba a dovoľte si byť autentickí. Nelimitujte sa cudzími strachmi a nebojte sa robiť zmeny. Najhoršie čo sa vám môže stať je to, že to nevyjde, ale aspoň ste to skúsili.“

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.