#163 Vely - nepodceňujte stratégiu, prináša stabilitu a oporu značky
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Miroslava Sabolová je zakladateľkou mladej slovenskej značky Vely, ktorá prináša na trh komplexy šťavnatých vitamínov. Okrem toho, že majú výborné produkty, ktoré nie len skvelo chutia a pomáhajú nášmu zdraviu, mali sme s Miroslavou možnosť spolupracovať na biznis marketingovej stratégií pre ich značku Vely. Miroslava nám v podcaste hovorí o tom, ako sa im podarilo uviesť ich značku na trh a ako im v tom pomohla stratégia.
V podcaste sa dozviete:
- prečo sa rozhodli vstúpiť do segmentu so suplementami a vitamínmi napriek tomu, že je saturovaný
- v čom je značka Vely iná a v čom obohacuje segment
- prečo sa rozhodli hneď od začiatku budovať značku
- prečo je ich portfólio vyskladané podľa životného obdobia žien a ako im toto rozčlenenie pomáha v komunikácii a distribúcii
- ako pristupovali ku tvorbe obalov, ktoré sú skutočne odlišné a dotiahli to zatiaľ do posledného kola v Národnej cene za dizajn
- v čom všetkom im pomohlo to, že mali pripravenú marketingovú stratégiu
- aké marketingové aktivity robia a ako sa im bez rozpočtu podarilo dostať do televízie a PR
- ako sa im podarilo zalistovať svoje produkty do DM napriek niekoľkým odmietnutiam
Značka Vely prišla na náš trh v decembri 2021. Miroslava hovorí, že príprava na jej uvedenie bola veľmi náročná a trvala skoro rok a pol. Napriek tomu, že tento trh už aj v tom čase bol vysoko saturovaný, rozhodli sa do neho vstúpiť a nájsť si na ňom svoje miesto. Práve v tom im pomohla analýza makroprostredia a konkurencie. Výsledkom bolo to, že za značkou Vely stojí túžba podporovať ženy v každom období života a pomôcť im rásť a napredovať vo všetkých smeroch prostredníctvom šťavnatých gumených vitamínov.
Vely nie je značka, ktorá chce len predávať, ale uvedomuje si potreby žien a snaží sa im pomôcť. Práve preto prinášajú rôzne nástroje, ktoré pomáhajú ženám v budovaní si nádherného života a v sebazdokonaľovaní. Ak značka komunikuje viac ako len produkty, má to množstvo výhod. Nie len že sa lepšie spojíte so svojimi zákazníkmi, ale dokáže vám to pomôcť aj napríklad pri zalistovaní do „nedosiahnuteľných“ predajní, alebo pri získaní proma v televízii bez rozpočtu. V rozhovore nám Miroslava prezrádza viac.
„Vďaka tomu, že sme mali marketingovú stratégiu, som mala pocit, že máme pevný základ pre úspešné budovanie značky. Je to ako pri dome – ak máte pevné základy, môžete stavať ďalšie múry. Stratégia nám dala stabilitu, oporu a pevné základy, od ktorých sme sa odrazili.“
Miroslava na záver odkazuje:
„Pri akýchkoľvek marketingových aktivitách, ktoré robíte, by ste mali myslieť na to, že na druhej strane je človek, ktorý má svoje záväzky a kalendár plný termínov. Nemá preto pre vašu značku 24 hodín 7 dni v týždni, hoci by sme mu to priali. Práve preto je veľmi dôležité nastaviť si správne marketingovú stratégiu a rovnako aj hodnoty, ktoré prinášate do životov ľudí, zákazníkov.“
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.