#154 365 - banka s názorom, ktorá si nebojácne razí cestu
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
365 je banka, ktorá komunikuje úplne inak, ako zvyšné slovenské banky. Buduje si značku konzistentne a má svoj vlastný názor. V podcaste sa rozprávame o 365 banke so Silviou Žuffa, ktorá je head of marketing pre 365 banku a Poštovú banku a s Lindou Valko Gálikovou, ktorá je head of PR pre 365 banku. Silvia a Linda nám dovolili nazrieť do zákulisia značky 365 a rozprávajú nám o tom, ako značku 365 profilovali a uvádzali na trh.
V rozhovore sa dozviete:
- prečo 365 vymenila pozíciu Poštovej banky
- ako prišli k rozhodnutiu, že je potrebné zmeniť pozície Poštovej banky a 365
- ako zistili, či je slovenský spotrebiteľ pripravený na mobilnú banku a či bude 365 banka fungovať
- na akú cieľovú skupinu cieli značka
- aký je rozdiel medzi 365 ako mobilnou bankou a inými bankami, ktoré tiež môžu byť prístupné v mobile
- aké 3 hodnoty sú kľúčové pre 365 banku
- ako uvádzali značku na trh
- prečo sa rozhodli otvárať kontroverznejšie celospoločenské témy, ktoré prinášajú „hejty“
Positioning 365 banky je byť priateľskou bankou. Inšpiratívne a poučné je to, ako tento positioning napĺňajú, pretože to nekomunikujú sami o sebe, ale správajú sa tak. V rozhovore nám prezrádzajú, že 365 banka sa stala hlavnou a materskou bankou ich bankovej skupiny. Cieľom transformácie Poštovej banky a 365 bolo vyťažiť viac potenciálu z oboch značiek. O aký potenciál išlo, sa dozviete v podcaste.
Linda nám odkazuje v súvislosti s marketingom, že by sme mali robiť pre značku, ktorá je moderná a nebojí sa ísť do odvážnych vecí, pretože nám to umožňuje popustiť mieru kreativity a robiť pekné veci. Netreba sa báť robiť vyhranenejšie projekty, vymýšľať a byť kreatívny. Potom človeka práca aj viac napĺňa a baví.
Silvia nám odkazuje 3 slová. Prvým je odvaha. Nemáme sa báť robiť neprebádané veci a postaviť sa za ne. Druhým je inšpiratívnosť. Máme chodiť s otvorenými očami a inšpirovať sa odkiaľkoľvek a rozmýšľať, ako to vieme využiť pre svoju značkou. Treťou vecou je robiť prácu s radosťou a od srdca, pretože je to potom vidieť.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.