#154 365 - banka s názorom, ktorá si nebojácne razí cestu
44:25

#154 365 - banka s názorom, ktorá si nebojácne razí cestu

29.06.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

365 je banka, ktorá komunikuje úplne inak, ako zvyšné slovenské banky. Buduje si značku konzistentne a má svoj vlastný názor. V podcaste sa rozprávame o 365 banke so Silviou Žuffa, ktorá je head of marketing pre 365 banku a Poštovú banku a s Lindou Valko Gálikovou, ktorá je head of PR pre 365 banku. Silvia a Linda nám dovolili nazrieť do zákulisia značky 365 a rozprávajú nám o tom, ako značku 365 profilovali a uvádzali na trh.

V rozhovore sa dozviete:

  • prečo 365 vymenila pozíciu Poštovej banky
  • ako prišli k rozhodnutiu, že je potrebné zmeniť pozície Poštovej banky a 365
  • ako zistili, či je slovenský spotrebiteľ pripravený na mobilnú banku a či bude 365 banka fungovať
  • na akú cieľovú skupinu cieli značka
  • aký je rozdiel medzi 365 ako mobilnou bankou a inými bankami, ktoré tiež môžu byť prístupné v mobile
  • aké 3 hodnoty sú kľúčové pre 365 banku
  • ako uvádzali značku na trh
  • prečo sa rozhodli otvárať kontroverznejšie celospoločenské témy, ktoré prinášajú „hejty“

Positioning 365 banky je byť priateľskou bankou. Inšpiratívne a poučné je to, ako tento positioning napĺňajú, pretože to nekomunikujú sami o sebe, ale správajú sa tak. V rozhovore nám prezrádzajú, že 365 banka sa stala hlavnou a materskou bankou ich bankovej skupiny. Cieľom transformácie Poštovej banky a 365 bolo vyťažiť viac potenciálu z oboch značiek. O aký potenciál išlo, sa dozviete v podcaste.

Linda nám odkazuje v súvislosti s marketingom, že by sme mali robiť pre značku, ktorá je moderná a nebojí sa ísť do odvážnych vecí, pretože nám to umožňuje popustiť mieru kreativity a robiť pekné veci. Netreba sa báť robiť vyhranenejšie projekty, vymýšľať a byť kreatívny. Potom človeka práca aj viac napĺňa a baví.

Silvia nám odkazuje 3 slová. Prvým je odvaha. Nemáme sa báť robiť neprebádané veci a postaviť sa za ne. Druhým je inšpiratívnosť. Máme chodiť s otvorenými očami a inšpirovať sa odkiaľkoľvek a rozmýšľať, ako to vieme využiť pre svoju značkou. Treťou vecou je robiť prácu s radosťou a od srdca, pretože je to potom vidieť.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.