#15 Ako na marketing v neziskovom sektore
Lucia Gregorová na tému mimovládne organizácie, tzv neziskový, alebo tretí sektor. Rozprávali sme sa o formách tzv. neziskoviek, ktoré existujú a o tom, čo je ich cieľ a účel, kedže sa nezakladajú s cieľom generovať zisk. Pozreli sme sa na legislatívu a špecifiká tretieho sektora. Rozobrali sme, čo je kľúčové pri ich zakladaní, fungovaní a hlavne ako na marketing. Hľadali sme v marketingu rozdiel voči ziskovému sektoru a riešili, aké komunikačné nástroje a kanály sa dajú využiť, a čo najviac funguje. A kedže sme v neziskovom sektore, tak sme riešili aj otázku, ako a z čoho marketing financovať, kde hladať granty, projekty a zdroje a niečo aj o fundrisingu a crowfundingu. Ak aj aktuálne v tretom sektore nepôsobíte a ani nezvažujete žiadne občianské, či iné združenie zakladať, je tento podcast príjemným obohatením o informácie, ktoré sa môžu zísť aj pri klasikom podnikaní.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.