#64 Biela Perla – pochopte zákazníka a uspejte
35:35

#64 Biela Perla – pochopte zákazníka a uspejte

16.09.2020

Inés Juríková je marketingová manažérka v úspešnej slovenskej firme Biela Perla, ktorá pôsobí v segmente dentálnej hygieny. Je to rodinná firma, ktorej história začala na Slovensku už pred 20 rokmi. Inés nám rozpovedá príbeh o tom, ako vznikol produkt a značka Biela Perla, a teda ako na Slovensko priniesli produkt, ktorý zákazníkom chýbal.

„Snažíme sa mať produkt pre každého, pretože každý človek má trošku iné potreby aj problémy týkajúce sa ústnej dutiny. Vnímame, čo nám naši klienti hovoria.“

Rozhovor približuje príbeh rodinnej značky Biela Perla, ktorá vznikla ako zanietený nápad Inésinho deda. Nešlo totiž o import hotového produktu. Pred samotným uvedením produktov na trh museli toho veľa zvládnuť, nakoľko portfólio vyvíjajú a vyrábajú sami priamo na Slovensku. V podcaste sa pýtame aj na to, ako manažujú svoje produktové portfólio a tvoria nové produkty a dozviete sa aj o tom, kto a ako dáva na ich produkty spätnú väzbu.

Biela Perla nepôsobí len na slovenskom trhu. Každý trh je špecifický a Bielej Perle sa darí expandovať. Inés prezrádza, ako sa darilo vstupovať na konkrétny trh a čo, v ktorej krajine fungovalo. Značka počas svojho pôsobenia prešla zásadným rebrandingom vrátane názvu a obalov. V podcaste sa dozviete, aké akčné kroky urobili, aby ich rebranding bol úspešný.

V podcaste sa ďalej dozviete:

· z čoho sa vyrába pasta

· ako vznikol názov Biela Perla

· či ich neobmedzuje slovenský názov pri vstupe do zahraničných trhov

· ako komunikujú so spotrebiteľom a aké komunikačné nástroje pri tom využívajú

· odkiaľ čerpajú nápady na nové produkty

· na čo sú najviac hrdí v rámci ich firmy

Inés nám na záver odkazuje peknú myšlienku.

„Treba komunikovať čo najpriamejšie so zákazníkom. Je potrebné ho počúvať a mať s ním vzťah. Keď sme robili reklamu cez televíziu a časopisy, nemali sme žiadny kontakt so zákazníkom. My sme si mysleli, že možno to chcú tak, ako sme to robili. Ale až keď sme s nimi začali komunikovať, vnímať a pýtať sa ich otázky, uvedomili sme si, že to úplne až tak nie je, ako si my myslíme. Treba zákazníkov počúvať a oni sú potom vďační, že ich počúvate. Potom aj ten predaj a celá značka úplne inak vnímaná.“

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.