#216 Brand Slovensko - Ako je na tom Slovensko ako značka?
Zuzana Mikulášová je výkonnou riaditeľkou občianskeho združenia Brand Slovensko, s ktorou sme sa rozprávali o budovaní reputácie krajiny. Zamysleli ste sa už nad tým, že aj krajina by si mala budovať svoju značku? Pozreli sme sa na to, ako sa darí Slovensku v medzinárodných rebríčkoch, ale aj na skutočnosť, že Slovensko nie je schopné nasledovať stanovenú víziu. Prečo je to tak? Dozviete sa v podcaste.
V podcaste sa dozviete odpovede na otázky:
- prečo sa Slovensku z hľadiska krajín V4 darí najhoršie
- od koho by mala vychádzať stratégia krajiny, kto ju definuje
- ako by mali krajiny pristupovať k tvorbe reputácie a imidžu
- čo robia iné krajiny inak a lepšie?
Na budovanie reputácie krajiny nepostačuje len marketing. Je to súhra verejných politík a interných rozhodnutí krajiny. To, čo Slovensko musí zmeniť, je percepcia k samotnej krajine. Mali by sme sa snažiť zmeniť to, ako našu krajinu vnímajú zahraničné krajiny. Avšak len s marketingovou koncepciou tu nepochodíme. Na konci dňa sa im budeme javiť iba takí, akí naozaj sme.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.