#39 Stratégia sociálnych sietí
42:39

#39 Stratégia sociálnych sietí

01.04.2020

Marek Didák, creative director a spoluzakladateľ agentúry Hype

V krízovej situácii je obrovskou chybou prestať komunikovať.” hovorí Marek Didák

Stratégia sociálnych sietí udáva smer, ako budeme na sociálnych sieťach komunikovať na klientov alebo sledovateľov. Aby bola úspešná musíme zachovať konzistentnosť a vychádzať z biznis a marketingovej stratégie.

Marek v podcaste hovorí: “Najdôležitejšie je urobiť najprv biznis stratégiu, čo chceme napĺňať, následne na to marketingovú stratégiu a na to až nastupuje digitálna stratégia. Ak klient nemá nastavenú biznis stratégiu, my ho posielame domov. Nevieme totiž nastaviť stratégiu tak, aby bola funkčná.” V zásade pri tvorbe digitálnej stratégie agentúra potrebuje 4 základné veci:

  • aký je cieľ
  • detaily cieľovej skupiny
  • konkurenčná výhoda
  • a výšku budgetu.

Stretáva sa s tým, že často krát chýba dizajn manuál aj s adaptáciou na sociálne siete. Na úvod agentúra zisťuje, či klient vôbec má ísť na sociálne siete. Znalosť značky by mala byť primárnym cieľom každého biznisu, predaj by mal prísť spolu s ňou. Predaj sa dá dosiahnuť aj cez PPC či zľavy, ale v konečnom dôsledku to klienta môže “zabiť”.

Detailne a na príkladoch si v podcaste prechádzame:

  • čo je brief, aký je postup tvorby stratégie, čo všetko berie agentúra do úvahy
  • rôzne typy cieľov, ktoré môžeme chcieť dosiahnúť
  • meranie znalosti značky v online priestore
  • tipy a triky pre vizuál na sociálne siete
  • aký potrebujeme budget a kedy je vhodné prísť za agentúrou
  • čo je content, ako sa vytvára, kde sa využíva

Marek Didák: “Najviac vyhrávajú tí, čo špekulujú a testujú.”

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.