
TRAILER: Pod vplyvom notifikácií, pozornosť ako konkurenčná výhoda!
🎧 Celú epizódu nájdete na našom HeroHero: https://herohero.co/levosphere
Pozornosť je nová konkurenčná výhoda.
Značky, ktoré ju nedokážu získať, to môžu rovno zabaliť. V tejto epizóde sa ponoríme do reality dnešného marketingu, kde má značka a jej komunikácia často len 8 sekúnd 🧠 na to, aby niekoho zaujala. A niekedy ešte menej.
- Prečo pozornosť mizne?- Ako ju získať, udržať a premeniť na zmysluplné spojenie so zákazníkom?- A čo robiť, keď vaša značka zapadá v digitálnom šume?
Rozoberáme:
🧠 Ako funguje pozornosť (a ako veľmi je dnes oslabená)
🧠 Ako značka komunikuje, aj keď nič nehovorí
🧠 Čo nás oberá o prítomnosť – a prečo je to problém pre značky aj ľudí
Celá epizóda len pre predplatiteľov na HeroHero: https://herohero.co/levosphere
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.