#60 Natívna reklama – reklama, ktorá si nás hýčka
50:01

#60 Natívna reklama – reklama, ktorá si nás hýčka

19.08.2020

Filip Kuna, generálny riaditeľ agentúry Strossle, nám v podcaste porozpráva o zaujímavej téme – natívna reklama. Filip definuje natívnu reklamu ako spôsob distribúcie obsahu, o ktorom používateľ ani nevie, že konzumuje reklamu. Je to všetko, čo sa tvári ako prirodzená súčasť miesta, kde sa nachádza. Natívna reklama je súčasťou content marketingu, no Filip nám objasní, aký je medzi nimi rozdiel. Filip je navyše tvorcom Natívnej príručky, ktorá vysvetľuje všetko, čo treba o natívnej reklame vedieť.

Filip v podcaste prezrádza, ako  vysporiadali s tým, že natívna reklama je označená ako reklama.

„Content musí byť naozaj hodnotný, nikoho na svete nezaujímam ja, ani moje produkty. Každý sa zaujíma sám o seba. Vidím veľkú chybu v tvorcoch obsahu, že hovorím o sebe a nehovorím o tom, ako môžem byť užitočný pre toho človeka, čo chce on počuť.“

V rozhovore sme sa pristavili aj pri headlinoch článkov. Filip radí, že keď si už firma dá záležať na tom, aby vytvorila kvalitný článok, treba si dať pozor aj na headline. Častokrát sa mu venuje oveľa menej pozornosti ako samotnému obsahu, pričom peáve headline je ten „otvarák“.

V podcaste sa ďalej dozviete:

· aký je rozdiel medzi product placement a natívnou reklamou

· ako funguje spoločnosť Strossle a ako sa dostal na slovenský trh

· ako sa dá spolupracovať so Strossle

· ako sa dá merať úspešnosť natívnej reklamy

· čo musí mať podľa Filipa dobrá natívna reklama

· komu každému by Filip odporučil, že by sa mal zaoberať natívnou reklamou

· ako Strossle vyberá média, s ktorými spolupracuje

Viac k príkladom, ktoré Filip uvádza v podcaste, nájdete tu:

· Video s Nesrovnalom 

· Rozhovor s Pellegrinim v Slovenke

Filip na záver odporúča, že v súvislosti s content marketingom treba robiť evergreenový obsah. To znamená taký, ktorý nie je aktuálny len teraz, ani len tento mesiac. Vytvoriť tzv. hero content a každý rok ho distribuovať.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.