
#284 TRUEFALA: Byť „udržateľný“ nestačí!
S Dominikou a Petrou Žárskymi – sestrami, ktoré stoja za značkou Truefala, nahliadneme do sveta udržateľnej módy. Vyrozprávajú príbeh značky, ktorá sa nebojí ísť proti prúdu, a tak priniesla na trh 100% biologicky rozložiteľné oblečenie. Zažijete tiež mikrokonzultáciu Biznis Marketingovej Stratégie™ s Ankou “on air”. Na záver dostanete praktické tipy, čo by mali začínajúce firmy vedieť skôr, než sa pustia do podnikania – od právnych náležitostí až po marketing.
V epizóde sa dozviete tiež:
- Čo znamená „trúfalosť“ v kontexte módy a ako ju preniesť do brandu.
- Aké piliere stoja za Truefala a prečo na saturovanom trhu nestačí byť „udržateľný“.
- Aký by mal byť skutočný výstup Biznis Marketingovej Stratégie™.
- Prečo nestačí mať len pekný dizajn, ale treba vytvoriť Nekopírovateľné Kombo™.
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.