#155 Otvorte si myseľ! Vizuálna identita značky nie je o logu
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Mikina Dimunová sa venuje tvorbe identít pre rôzne značky. Zameriava sa na ambiciózne prémiové značky, ktoré chcú mať globálny prienik. V podcaste sa rozprávame o identite vo fashion biznise, ktorý je pestrý, no preplnený. Nájdeme tu takmer všetko, avšak stále je dôležité sa vedieť odlíšiť. To je pre mnohé značky veľkou výzvou. Mikina nám rozpráva o tom, ako to vyzerá s vizuálnou identitou vo fashion biznise, ako sa vyvíja a dá nám aj tipy ako na tvorbu úspešnej vizuálnej identity.
V rozhovore sa dozviete:
- čo rozumieme pod pojmom vizuálna identita
- čo špecifické v rámci identity môže mať značka
- ako Mikina pristupuje k tvorbe identity
- ako je identita naviazaná na budovanie značky
- aké praktické využitie má identita pre spoločnosť
- čo môže byť akcentom značky, čo ju odlíši spomedzi konkurencie
- ako dôležité sú trendy vo fashion biznise
Mikina hovorí, že na identite ju baví to, že ju môžeme hľadať kdekoľvek. Vôbec to nemusí byť logo, ako si to väčšinou ľudia predstavujú. Môže to byť len niečo verbálne. Už len to, že nám rezonuje nejaké meno, je identita. Bez vizuálnej identity sa však nezaobídu veľké firmy, ktoré potrebujú, aby ich ľudia vnímali cez nejaké prvky. Dôležité je, aby tieto prvky vyjadrovali koncepciu značky. Zaujímavým prvkom identity môže byť napríklad vôňa značky. Tá je podľa Mikiny rovnako dôležitá ako je jej spôsob prejavu.
V podcaste sa rozprávame aj o identite vo fashion biznise. V top fashion biznise funguje nekonečná kreativita a nespútanosť, v mainstreame je to však viac ohraničené. Mikina prezrádza, že vo fashion brandoch sa nemusíme báť prinášať nové elementy počas trvania života značky. O tom, ako pristupovať ku identite vo fashion biznise a čo v nej najviac funguje, nám Mikina prezrádza v podcaste.
Mikina nám na záver odporúča: „Viac sa riadim intuíciou a kontextom ako tým, čo si prečítam v knihách. Knihy nám slúžia na to, aby sme si povedali, čo u nás funguje a čo zase nie.“
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.