#244 Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice
Richard Němec, CEO spoločnosti Vision Thing, nám hovorí o téme programatickej outdoorovej reklamy. Vysvetľuje, ako sa tradičné billboardy menia pomocou futuristických technológií a aké výhody prináša programatická reklama pre zadávateľov a publisherov.
V podcaste sa dozviete:
- čo je programatická reklama
- výhody a meranie úspešnosti kampaní
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu monika@levosphere.sk a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.