#143 Pritiahnite si viac objednávok! Žiadna mágia, len 1 podstránka
46:05

#143 Pritiahnite si viac objednávok! Žiadna mágia, len 1 podstránka

13.04.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Simona Kubán, výkonná riaditeľka SCR interactive, pôsobí v oblasti digitálneho marketingu cez 15 rokov. V SCR interactive prišli s novým prístupom k úprave webových stránok tak, aby boli predajné. Tento prístup pomenovali ako logika predajnej stránky.

E-commerce prostredie sa rozrastá každým dňom, no nie všetky weby sú v predaji rovnako úspešné. Prečo je tomu tak? Jednoducho nestačí mať iba nahodené produkty, dobrú cenu a rýchle doručenie. Treba ísť ďalej. Rozhovor so Simonou vám možno trochu pootvorí očami a ukáže, ako sa dá rozmýšľať tak, aby ste získali viac objednávok. Možno vás prekvapí, že až tak veľa úsilia vás to nebude stáť.

V rozhovore sa dozviete:

  • čo je to logika predajnej podstránky
  • prečo robia firmy chybu, keď dávajú do popredia len produktové informácie a čo to spôsobuje s ich predajom
  • aký je rozdiel medzi predajnou stránkou a UX
  • pre aké biznisy je určená logika predajnej podstránky
  • čo všetko je potrebné pre vytvorenie dobrej predajnej podstránky
  • čo je to AIDA model a ako súvisí s logikou predajnej podstránky
  • ako pristúpiť ku predajnej podstránke, keď ide o začínajúci e-shop, alebo e-shop so širokým portfóliom produktov
  • či je rozdiel, keď sa predajná stránka robí na produkt vs. službu a B2C vs. B2B

Faktom je, že zákazníci webové stránky nečítajú, iba ich skenujú. Často sa dokonca stáva to, že odídu z webu, nenakúpia a možno ani netušia prečo. Jednoducho preto, lebo stránka nie je dostatočne predajná. Simona hovorí, že z jej skúseností nemá 90% klientov spravené svoje stránky tak, aby mali schopnosť predávať. Práve tento problém im môže vyriešiť logika predajnej stránky, ktorú možno prirovnať ku obchodnej nohe spoločnosti. Simona nám v rozhovore objasňuje, ako vďaka tejto predajnej podstránke dosiahnuť viac objednávok.

Čo nám odkazuje Simona na záver?

Máme byť hrdí na svoje úspechy a na to, čo sme dosiahli a čo sa nám podarilo. A mali by sme vedieť to aj odkomunikovať.

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.