#176 BioRuža - Prečo firmy podceňujú distribúciu?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Zakladateľ spoločnosti BioRuža Radovan Conev a marketingová manažérka Eliška Šušková nám v podcaste dosvedčia, že distribúciu nesmieme podceňovať a je potrebné jej venovať dostatok času. Distribúcia je neoddeliteľnou súčasťou každej firmy, avšak často sa jej nekladie dostatočný dôraz.
V podcaste sa dozviete:
- kto stojí za vznikom spoločnosti BioRuža a ako vznikol jej názov,
- ako postupovať pri expanzii v distribúcii pri B2B a B2C segmente,
- na čo všetko sa pripraviť pri vytváraní a budovaní vzťahov so svojimi obchodnými partnermi,
- či sa dá udržať konzistentnosť marketingovej stratégie aj na Amazone.
Radoslav nám v rozhovore predstavuje spoločnosť BioRuža a jej vznik. Rozpráva nám o distribúcii v B2B a B2C segmente. O marketingu v spoločnosti nám prezrádza marketingová manažérka Eliška Šušková. Ďalej hovoria o špecifikách marketingovej komunikácie v B2B a B2C segmente a ako sa dá udržať konzistentnosť komunikácie v oboch segmentoch. Prezradia nám aj to, či pôsobenie v B2B segmente dokáže podporiť predaj v e-shope.
Na záver nám naši hostia odporúčajú v marketingu plánovať, vyhodnocovať, skúšať a zároveň siurobiť systém, ktorý nám samotným bude dávať zmysel.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.