#71 KOTLER V PRAXI 6. diel - Preniknite do rozhodovania spotrebiteľa
Poďme späť k podcastu. Viete, čo ovplyvňuje správanie spotrebiteľa na naše marketingové aktivity? Existuje viacero faktorov, ktoré je potrebné sledovať pri jeho správaní, aby sme pochopili, prečo sa správa tak, ako sa správa. To, ako spotrebiteľ zareaguje na naše marketingové aktivity, či ich prijme, alebo odmietne ovplyvňuje 5 faktorov - kultúrne, spoločenské, osobné, psychologické faktory a potom faktor s názvom kupujúci.
Prinášame vám 5 najdôležitejších poznatkov z podcastu:
Veríme, že sa vám našich 5 tipov páčilo a že si pustíte celý podcast, v ktorom vám viac priblížime všetkých 5 faktorov, ktoré ovplyvňujú správanie spotrebiteľa, ale vysvetlíme vám aj krivku šírenia inovácií.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.