#105 SPP - pohľad do marketingu v energetike
Ivana Zelizňáková je riaditeľkou odboru marketingu v SPP. Energetika je segment, ktorý je pre naše životy úplný „must have“, ale z hľadiska atraktivity nie je na prvom mieste v hľadáčiku ako napríklad kozmetika, alebo obuv. Je to segment, ktorý je náročný na komunikáciu, pretože sa ťažšie približuje ľuďom. O tom, ako si s tým poradilo SPP, sa rozprávame v podcaste.
Ivana nám na záver odkazuje:
- Do marketingu treba investovať kontinuálne. Zároveň treba mať priestor aj na rast, lebo dnes nevieme, kedy nás stretne aká kríza a akého charakteru.
- Marketing je most medzi firmou a zákazníkmi. Bez toho aby ste nevedeli, kde tých zákazníkov máte a ako sa s nimi rozprávať, nepredáte. Bez viditeľnosti na trhu, čo vám robí práve marketingová obchodná komunikácia, opäť nepredáte nič.
- Určite neodporúčam skracovať rozpočty v marketingu. Pokiaľ sa firmy dostanú do zlej situácie, tak na marketingový budget by mali siahať na ako posledný a snažiť sa ho čo najdlhšie udržať. Je to mimoriadne dôležitá zložka podnikania.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.