#127 Má váš nápad zmysel? Zvalidujte ho
Adam Brocka, spoluzakladateľ Kiuub a Peter Marcely, business dizajnér v Kiuub, sú hosťami nášho podcastu. V ňom sa rozprávame na veľmi zaujímavú tému – validácia. Práve validácia odpovedá na to, ako zistiť, či nápad stojí za to a či sa oplatí pustiť do jeho realizácie. V rozhovore sa postupne dostávame k témam prieskum, prototypovanie a validácia nového nápadu.
Z podcastu by ste si mali odniesť určite týchto 5 myšlienok:
Čo nám Peter a Adam odkazujú na záver v súvislosti s marketingom?
Peter odkazuje: Skúste sa vždy zamyslieť nad tým, čo si myslí zákazník a v ideálnom prípade sa ho na to aj opýtajte. Nerobte veci len podľa seba, alebo od stola, ale komunikujte aj so zákazníkom a potenciálnym zákazníkom. Nemusí to byť dokonca ani veľká validácia.
Adam odkazuje: Vždy sa nám ukazuje, že keď sa idete pýtať zákazníka, tak to funguje. Vyjdete tak zo svojej bubliny a zabehnutých koľají, pretože nám potom často unikajú veci, ktoré sú možno samozrejme a práve vďaka zákazníckemu insightu a pohľadu sa nám ukazujú nové príležitosti aj riešenia, ktoré nemusia byť finančne náročné na zrealizovanie. Netreba sa báť ísť porozprávať so zákazníkom, pretože potom aj lepšie porozumieme tomu, akým štýlom a jazykom mu to máme odkomunikovať. Na základe toho sa dá „kreovať“ úspešný marketing.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.