#125 Sila influencer marketingu na Slovensku
Jana Malaga je zakladateľkou ankety BLOGER ROKA, projektu Asociácia blogerov a influencerov a agentúry Content agency, ktorá sa zameriava na nastavenie obsahovej stratégie, tvorbu obsahu, PR a na spolupráce s influencermi. Práve téma influencer marketing rozdeľuje ľudí na 2 skupiny – jední jej fandia a druhí ju kritizujú. Spoločné však je to, že si u nás získala popularitu. Influencer marketing tu je a či chceme, alebo nie, je to efektívny nástroj, ako sa môžu firmy priblížiť k zákazníkom a ako im môžu dať vedieť o tom, že existujú.
V rozhovore sa pozeráme na to, ako sa influencer marketing vyvíja, aký má význam a ako s ním pracovať, a to najmä z pohľadu zadávateľov reklamy.
Čo nám Jana odporúča v súvislosti s marketingom?
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.