#69 Ako sa pozerať na influencerov?
54:42

#69 Ako sa pozerať na influencerov?

21.10.2020

Tony Dúbravec je známym marketérom, ktorého doménou sú sociálne siete.

Agentúra, alebo korporát? Jedno aj druhé má svoje výhody, ale aj nevýhody. Tony nám v podcaste rozpráva o tom, aký je rozdiel medzi týmito 2 svetmi. V podcaste sa s Tonym rozprávame aj o téme influencer marketingu

Prečítajte si 5 top myšlienok z podcastu a navnaďte sa na podcast ;)

  • Spolupráce s influencermi by mali mať podobu dlhodobejších spoluprác, alebo ambasádorstva - niečo, čo je naozaj uveriteľné a dôveryhodné.
  • Spolupráca s influencermi môže byť pre firmy tou správnou cestou, ak si dajú na tom záležať. Problém je to, že vo firmách sa ľudia pozerajú na to, koľko má influencer followerov, aký má reach a tam končia ich vedomosti o tom, čo by si mali všímať. Mali by si všímať hodnoty influencerov, vyberať si ľudí, ktorí majú málo spoluprác. 
  • Najzásadnejší rozdiel medzi agentúrnym a klientskym svetom je ten, že v korporáte sú ľudia oveľa bližšie k rozhodovaniu a je to menej stresujúce. Na druhej v agentúre  je to viac kreatívne a je tam väčšia možnosť sa učiť.
  • Je veľmi dôležité, aby agentúra bola otvorená, priamočiara a dávala klientovi feedback a správala sa ako konzultant a nie dodávateľ. 
  • Na zákazníka sa často zabúda - či u klienta alebo v agentúre. Marketing je o zákazníkovi, a ten má byť v centre diania. Vypočujte si podcast Zákazník v centre pozornosti, v ktorom sme sa rozprávali na túto tému.
  • Tony nám na záver odovzdáva svoju radu:

    Buďte oveľa flexibilnejší, pripravte sa na to, že nebudete žiť v blahobyte celý život a že ecommerce je niečo, čomu treba venovať pozornosť. Treba si nájsť čo najkratšiu cestu k zákazníkovi a pozerať sa aj na to, čo chcú oni. A samozrejme aj sa vzdelávať, napríklad aj cez naše podcasty. :)


    Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

    Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
    Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

    Technické cookies

    Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

    Funkčné cookies

    Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

    Analytické cookies

    Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

    Marketingové cookies

    Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.