#182 Arabeska - Ako si podmaniť niche segment v gastre?
viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Khairieh Naserová je marketingovou manažérkou a spoluzakladateľkou arabského bistra Arabeska. V podcaste nám odkrýva cestu, ktorou prešlo nie len bistro, ale aj jeho samotná zakladateľka. Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase - od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.
V podcaste sa dozviete:
- ako myšlienku podnikať Khairieh pretavila v skutočnosť aj napriek prekážkam
- ako sa vysporiadali s pandémiou a obmedzeným rozpočtom
- ako využila svoje predchádzajúce marketingové skúsenosti
- vďaka čomu vznikol koncept, ktorý si podmanil niche segment v gastre a nejedno srdce zákazníkov
- tipy a triky pre gastro segment
Khairieh hovorí, že kľúčovým prvkom pre podmanenie si niche segmentu v gastre, bolo práve aplikovanie základov marketingovej stratégie a samotné vyvolanie zážitku z návštevy bistra. Ďalšie tipy a triky pre prevádzky v gastro segmente nám Krairieh prezrádza v podcaste.
Na záver nám Khairieh v súvislosti s marketingom odporúča: “Mali by sme sa neustále vzdelávať. Netreba sa však len hnať za novými trendami, ale pripomínať si aj to, prečo sme začali, teda základy marketingu a prečo to robíme.” Nechajte sa preniesť do príbehu arabského bistra v našom podcaste.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.