
#268 JEDNA VETA NESTAČÍ: Prečo positioning rozhoduje o úspechu
Ponorili sme sa do témy positioningu a stratégie značiek. Čo je positioning a akú úlohu hrá v procese vytvárania stratégie značky. Prečo positioning vyjadrený jednou vetou nemusí byť postačujúci a ukážeme si konkrétne príklady, že správne definovanie positioningu môže byť rozhodujúcim krokom pre úspech značky.
Čo sa v epizóde dozviete:
- Prečo je dôležité, aby positioning obsahoval nielen racionálne, ale aj emocionálne benefity.
- Ako Volvo a Škoda využili positioning na vytvorenie silnej konkurencieschopnosti na trhu.
- Prečo Alza nemá positioning v pravom slova zmysle.
- Ako CEO Victoria's Secret reagoval na pozvanie vstúpiť na slovenský trh.
Lístky na event "Skrytí sabotéri rastu: Ako rodinná dynamika ovplyvňuje výkon firmy", kde v panelovej diskusii bude Naďa Kacera, Levosphere a Erika Madari Matwij, Inštitút rodinného biznisu, zakúpite na tomto linku.Vidíme sa 18. Marca 2025, 16:30 – 21:00, Facility System Hub, Trenčín
Lístky na konferenciu Legal Tech Forum, Expanzia e-commerce: Právna stratégia pre zahraničné škálovanie. Zakúpite tu. Tešíme sa na vás 10. 4. 2025 o 8:15 - 14:40 hod.
EINPARK Offices, Einsteinova 33, 85101 Bratislava.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.