#58 Ako sa presadiť na Amazone
51:58

#58 Ako sa presadiť na Amazone

05.08.2020

Martin Prodaj, podnikateľ, kouč, mentor, ale hlavne poradca a predajca na Amazone, nás v podcaste prevedie svetom predaja na Amazone. Odkryje nám pozitívne, ale aj negatívne stránky predaja cez tento distribučný kanál a dá cenné rady podnikateľom, ktorí tu zamýšľajú predávať.

Amazon dnes už pozná asi každý, no nie každý vie, ako to tam funguje a čo všetko sa tam predáva. Martin nám ozrejmí pre koho je Amazon zaujímavá forma podnikania a prečo tam začať podnikať. „Keď sa chcete niečo naučiť, tak idete k tým najlepším, ktorí to vedia najlepšie. Keď chcete predávať na internete, tak pôjdete za tými najlepšími, alebo za tými najväčšími, a v tomto je Amazon jednoznačná voľba.“

Martin nás oboznámi s tým, ako začať predávať na Amazone. Nie je to jednoduchý proces a je tam potrebné prejsť určitou previerkou. Ďalej uvádza kroky, ktoré je potrebné urobiť pre vstup a čo je potrebné urobiť, keď ste už prešli schvaľovacím konaním.

Martinova rada pre tých, ktorí chcú predávať na Amazone, znie: „Nepredávajte niečo, čo nikto nechce. Pozrite sa na to, čo sa predáva. Na Amazone sa dá veľmi ľahko zistiť, koľko čoho sa predáva.“

Amazon si dáva pozor na recenzie pri produktoch na ich platforme, ktoré sú napriek tomu veľmi dôležité pri uvádzaní produktov. Dlhodobo rieši problém s kupovanými recenziami a ľahko získanými recenziami cez rodinných príslušníkov. Martin nám však prezradí triky, ako sa s tým vysporiadať. Dá radu podnikateľom, ktorí už majú zákaznícku základňu, ale aj tým, ktorí ju ešte nemajú.

V podcaste sa okrem toho dozviete aj to,

·  čím sa odlišuje Amazon od iných platforiem a v čom je výnimočný

·  aké podnikateľské modely na Amazone existujú

·  aký je rozdiel medzi FBA a FBM modelom a ktorý je pre koho vhodný

·  ako je to s províziami pre Amazon

·  či je vhodné staviť na Amazon ako jediný distribučný kanál, alebo je lepšie diverzifikovať svoje distribučné kanály

·  či je možné cez Amazon vstúpiť len na jeden trh

·  či je ľahšie predávať v Amerike alebo v Európe

·  či sa dá na Amazone budovať značka

·  či je angličtina nevyhnutá, ak chcete uspieť na Amazone

·  aké sú vstupné náklady pri začatí predaja cez Amazon

Martin na záver dodáva, že je potrebné „budovať si vlastnú komunitu, lojálnych zákazníkov, ponúkať im skvelé služby a skvelú zákaznícku skúsenosť na všetkých frontoch.“

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.