#95 Svet PPC reklamy
Pavol Adamčák je spoluzakladateľom Dexfinity a nástroja MagicScript, ktorý prostredníctvom inteligentného algoritmu zefektívňuje PPC reklamu. A práve o PPC reklame sa v podcaste rozprávame s Pavlom. Vysvetľujeme si to, čo je to ppc reklama, kde všade sa využíva, ale pozeráme sa na ňu aj z pohľadu spolupráce s agentúrou. Pavol nám dokonca odporúča, ako si nastaviť tento vzťah.
V dnešnom hardsellovom svete na nás vyskakujú reklamy z každej strany, ktoré sa nám snažia niečo predať. Vidíme reklamu na googli, na facebooku, textovú, či bannerovú reklamu. Aké je však pozadie týchto reklám? To sa dozviete v podcaste. My sme vybrali top 5 myšlienok, ktoré odzneli v podcaste.
Pavol nám radí, že keď ideme robiť ppc reklamu, máme si dať pozor na niekoľko vecí. V prvom rade treba mať dopredu nastavený cieľ a ak firma spolupracuje s agentúrou, je veľmi dôležité odkomunikovať jej aj svoje očakávania. Keď investujete 1000€ do reklamy, ako sa vám to má vrátiť? Okrem toho je dôležité, aby sa aj klient vzdelával elementárnym spôsobom, aby tam nebol obrovský rozdiel, alebo bariéra medzi tým, čo hovorí špecialista a čomu on rozumie. Treba mať základ, aby sa aj on vedel rozhodovať.
A čo nám Pavol odkazuje na záver?
Vzdelávajte sa a čítajte. Ak nemáte čas na vzdelávanie, alebo ho máte málo, treba rozmýšľať nad akoukoľvek formou vzdelávania, ktorá sa dá „vtesnať“ do vášho času a aktivít, a tak využívať čas efektívne. Ak napríklad cestujete veľa autom, môžete popri tom počúvať podcast, alebo audioknihu.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.