#22 Mediácia - nenechajme si sporom pokaziť značku
Hosťom tohto podcastu je JUDr. Martin Biskupič, profesionálny mediátor.
V podcaste si podrobne preberieme využitie mediácie v marketingu spoločnosti ako nástroja na ochranu značky. Pán Biskupič nám ukázal na príklade pracovno-právneho problému, aký má mediácia dopad na vnímanie spoločnosti a aké ďalšie spory je možné riešiť touto metódou. Odpovie nám aj na otázku, kedy dáva zmysel mať vlastného mediátora.
Pozrieme sa, aké sú presne úlohy a zodpovednosti mediátora. Zodpovieme si, či musí mať mediátor právnické vzdelanie, aká je presne jeho rola vo vzťahu protistrán a či sú mediátori špecializovaní na určité druhy sporov.
Ujasníme si pri akých sporoch je vhodné zapojiť mediátora, ide len o právne spory? Ako funguje potom vzťah s mediátorom, keď sú v hre aj právnici?
Zatiaľ je malé povedomie o mediácii, ale zlepšuje sa dopyt po tomto nehmotnom benefite. Odhalíme, kto využíva túto formu riešenia sporov. Prejdeme si riziká, nevýhody, ale aj výhody súdneho sporu a naopak výhody mediácie. Na príklade akou je nezaplatená faktúra si ukážeme, ako mediácia môže prebiehať.
Hoci sa komunikuje verejne, že mediácia je lacnejšia a rýchlejšia, nemusí to tak byť. Pán Biskupič nám ozrejmil, akým spôsobom môže byť mediátor platený a ako dlho môže trvať mediácia.
Dotkli sme sa rozdielu medzi nestrannosťou a pohľadom na nestrannosť, kde nájsť mediátorov a na čo si dať pozor pri výbere mediátora. Prezradil, že na mediáciu je viazaná mlčanlivosť a prestávajú trvať premlčacie lehoty.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.