#42 BONUS - Ako pristúpiť k značke zamestnávateľa
Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.”
Demografická krivka klesá a dopyt po kvalitných zamestnancoch rastie. Rast firiem priamo závisí na kvalitných zamestnancoch a ich nasadení. To platí nielen pre veľkú, ale aj malú firmu. Je všeobecne známe, že budovanie firemnej značky pomáha predaju našich produktov a služieb. Jej súčasťou je práve značka zamestnávateľa nazývaná aj employer branding, ktorá pomáha k získavaniu a udržaniu kvalitných zamestnancov. Základy týchto značiek musia byť rovnaké, lebo značka je len jedna.
Anka a Naďa odpovedajú aj na otázky:
- Kto by mal a ako značku zamestnávateľa tvoriť, HR alebo marketing?
- Dá sa robiť značka zamestnávateľa aj bez firemnej značky?
- Aký je rozdiel medzi employer brandingom a HR marketingom?
- Ako budujú značky employer branding v praxi?
To čo vnímame intuitívne, potvrdzujú aj štatistiky. Budovanie značky zamestnávateľa má svoju možno aj nevyčísliteľnú hodnotu. Viac sa viete dočítať aj v blogu: https://www.levosphere.sk/blog/blog-articles/pre-koho-by-ste-chceli-pracovat/
Marketing má tak vybudované nástroje, že je škoda nevyužiť ich na to, aby sme sa stali atraktívnym zamestnávateľom.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.