#156 Malinna - mať produkt nestačí, trh je preplnený, musíte sa odlíšiť
36:34

#156 Malinna - mať produkt nestačí, trh je preplnený, musíte sa odlíšiť

27.07.2022

viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Tea Kerla má na starosti manažment a PR značky Malinna, ktorej cieľom je „zdravá bunka“.  Je to značka organickej kozmetiky a výživových doplnkov, ktoré sú vyrobené na základe unikátnych formúl so zameraním na posilnenie imunity a autoregeneračných procesov v organizme.

V podcaste sa dozviete:

  • aký je príbeh za značkou Malinna
  • či bola skôr značka, alebo produkty
  • ako pristupujú k unikátnosti ich produktov
  • ako napĺňajú motto „krása prichádza z vnútra“
  • prečo začali organizovať offline stretnutia a ako im pomohli
  • prečo sa rozhodli nebyť v klasických drogériách
  • ako pristupujú ku komunikácii svojej značky a aké všetky nástroje využívajú

Mohlo by sa zdať, že segment kozmetiky je vysoko saturovaný a je ťažké v ňom preraziť. A aj to tak je. Pokiaľ značka nepríde s niečím zaujímavým, odlišným, je vysoko pravdepodobné, že sa na trhu dlho neudrží. Značka Malinna je presne tým príkladom, že keď sa dá značke jedinečný odtlačok, tak vynikne z davu. Tea nám v rozhovore prezrádza, ako prišli k svojej jedinečnosti a ako pristupujú k budovaniu svojej značky. Rozhovor je zaujímavý určite nie len pre milovníkov kozmetiky, ale aj pre tých, ktorí sa radi inšpirujú nekonvenčnými značkami.

Tea hovorí, že značka a jej identita začali vznikať spontánne. Nikdy nešli do toho s tým, že idú vymýšľať stratégiu a predávať produkty. Išlo tam skôr o nadšenie z produktov a z ich unikátnosti. Cítili to doslova ako ich povinnosť, aby ich dostali do sveta. V čom je ich unikátnosť a ako k nej prišli, sa dozviete v rozhovore.

Tea odkazuje v súvislosti s marketingom:

„Ak niečo predávate, alebo ponúkate, tak dávajte maximálnu kvalitu. Na dnešnom marketingu sa mi nepáči prvoplánové pretláčanie predaja. Odporučila by som skôr hľadať si cesty, ako dať pridanú hodnotu človeku ku produktu, alebo službe a nekonvenčnejšie rozmýšľať.“

Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.

Táto webová stránka používa súbory cookies, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie a skvalitňovanie webovej stránky. Ďalšie informácie o tom, ako používame súbory cookies, nájdete tu.
Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov ako aj o súboroch cookies nájdete tu.

Technické cookies

Vždy aktívne cookies sú nevyhnutne potrebné na základné fungovanie. Bez týchto súborov by sme nemohli poskytovať služby, ktoré umožňujú tejto stránke fungovať.

Funkčné cookies

Funkčné cookies vylepšujú fungovanie webových stránok, nakoľko si môžu pamätať napríklad informácie ako používateľské meno, jazyk alebo preferovanú polohu. Vďaka zapamätaniu si Vašich volieb môže stránka poskytovať vylepšené a osobnejšie služby.

Analytické cookies

Tieto cookies zhromažďujú anonymné informácie o tom, ako používatelia využívajú webové stránky. Z týchto dát sa dozvieme, ako používatelia reagujú na stránku poskytnutím informácií o tom, aké oblasti navštívili, aký čas na našej stránke strávili, a či sa pri tom vyskytli nejaké problémy, napríklad chybové hlásenia, čo nám pomáha vylepšovať webovú stránku.

Marketingové cookies

Marketingové cookies pomáhajú sledovať Vaše online návštevy a aktivitu na našich webových stránkach. Uvedené pomáha poskytovať a zobrazovať Vám relevantnejšie reklamy alebo obmedzujú počet zobrazení reklamy. Tieto súbory cookie môžu zdieľať tieto informácie s inými organizáciami alebo inzerentmi. Ide o trvalé súbory cookie a takmer vždy pochádzajú od tretích strán.