#252 Danone Nutricia: Spojenie kreativity a regulácií v medical marketingu
Monika Žiláková, odborníčka v oblasti medical marketingu so silným zázemím v chemickom inžinierstve. Monika pôsobila ako marketingová manažérka v spoločnosti Danone Nutricia a v súčasnosti v tejto spoločnosti zastáva pozíciu Specialized Nutrition Marketing Leader pre Českú a Slovenskú republiku.
Spoločne sa ponoríme do sveta medical marketingu, diskutujeme o stratégiách a reguláciách, ktoré formujú prístup k špeciálnej výžive, a zistíme, aké výzvy a príležitosti tento segment prináša.
V epizóde sa dozviete:
- ako funguje marketing špeciálnej výživy a aké sú jeho hlavné výzvy a regulácie
- prečo je edukácia kľúčová pri komunikácii s odborníkmi a rodičmi a aké nástroje sa používajú na zvýšenie povedomia o produktoch
- ako sa prispôsobuje marketingová stratégia rôznym cieľovým skupinám, vrátane pediatrov a rodičov
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu monika@levosphere.sk a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.