#213 LAIK V PRAXI: Podľa čoho vieme povedať, že značka je úspešná?
Podľa čoho vieme jasne určiť a povedať, že je značka úspešná? Možno by ste si mysleli, že táto otázka je vhodná len pre veľké mená ako Barbie, či Coca-Cola, no je to výborná otázka aj pre malé biznisy, ktoré svoju značku doteraz nebudovali a nevnímali ju ako hodnotu. V tretej epizóde série Laik v praxi sme preto priniesli tému budovania značky a úspechu, ktorý s ňou priamo úmerne súvisí.
V podcaste sa dozviete:
- ako súvisí značka s úspechom podnikania
- kritériá, kedy vieme hovoriť o značke ako o úspešnej
- čo definuje značku z pohľadu zákazníkov
- a akú rolu v budovaní značky hrá marketing
Ako však začať s budovaním značky a kedy môžem očakávať viditeľné výsledky? A čo ak už svoju značku budujem a nemá to efekt? Budovanie značky je proces na 3-5 rokov, pretože zázraky sa cez noc neudejú. Ak svoju značku budujete a nevidíte výsledky je dôležité ju revitalizovať. Ako však ostať konzistentný v budovaní značky a dotiahnuť ju k úspešnosti? Dozviete sa v rozhovore. V sérii Laik v praxi odpovedáme na laické otázky v marketingu aj biznise. Spovedá nás Vivian. Vypočujte si aj prvú a druhú epizódu.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.