#223: Nová generácia pri kormidle = rebranding?
Súrodenci Martin Mikuš a Iveta Zimková Mikušová spoločne vedú rodinný biznis Mikuš Diamonds. Avšak ich cesta k prebratiu kormidla nebola od začiatku jednoznačná, zvedavosť ich prirodzene vtiahla do biznisu rodičov. Nezaobíde sa to však bez hádok, tie do rodinného biznisu podľa nich patria, dôležité je, ako sa s nimi vysporiadate. Ako teda dokážu robiť odvážne marketingové kroky v spleti emócií, s ktorými sa pri spoločnom vedení potýkajú?
V podcaste sa dozviete:
- čo je základným pilierom úspešného vedenia ich rodinného biznisu
- prečo cítili potrebu rebrandovať značku a ako sa im to podarilo
- radu pre rodičov, ktorí chcú, aby ich deti časom prevzali kormidlo biznisu
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.