#61 Hacknite LinkedIn a predajte sa cez príbeh
Miki Plichta je na Slovensku najznámejším storytellerom na LinkedIn. V podcaste sa s nami podelil o svoje cenné skúsenosti a prezradil nám to, aký obsah tam treba tvoriť a ako by sme tam mali komunikovať. „Na príbehu záleží, ale na nudnom príbehu nezáleží vôbec.“ Miki hovorí, že skúma sám na sebe to, čo sa mu páči a čo nepáči, všíma si vlastné výstupy, pretože niektoré veci rezonujú viac a niektoré menej.
V podcaste sa dozviete, prečo majú ľudia rozprávať príbehy a čo to znamená storytelling na LinkedIn. Cieľom celej aktivity na tejto platforme je okrem prirodzenej komunikácie aj social branding. Miki nám objasní, čo tento pojem znamená.
Miki upozorňuje na častý problém, s ktorým sa na LinkedIn stretáva, a to, že ľudia vytvoria nejaký obsah, ktorý častokrát neprináša žiadnu hodnotu pre ostatných ľudí. „Firmy väčšinou komunikujú o sebe, že my sme toto dokázali, mali sme deň otvorených dverí – MY MY MY. Treba si po napísaní statusu sebakriticky povedať - nepovie si na toto človek „no a čo?“.“
Miki nám vysvetlil, ako on „hackuje“ LinkedIn a čo to vlastne znamená. Objasnil nám aj to, aké veci tam rezonujú najviac, čo nám vysvetlil nevšedným prirovnaním LinkedIn k slnečnej sústave. Miki zdôrazňuje, že vždy sa treba pozrieť na svoju aktivitu z pohľadu motivácie užívateľov, či to tým ľuďom niečo dá.
V podcaste ďalej rozoberieme aj:
· čo to znamená LinkedIn mindset a aké má vlastnosti
· pojem content curation
· aké nedokonalosti má LinkedIn
· čo je to Hollywoodsky model a ako funguje
· aké sú formáty príspevkov na LinkedIn
· Miki nám uvedie tri príbehy, ktoré rezonovali najviac - jeden z neho bude priam prezidentský
· aký je optimálny počet príspevkov za týždeň
· koľko kontaktov potrebujete mať, aby ste pre LinkedIn algoritmus niečo znamenali
· kanibalizovanie príspevkov
Miki sa s nami na záver podelil o svoje posolstvo, ktoré znie: „Tvorte úprimné a skutočné príbehy“.
Pozrite si bonusové video, ktoré sa do podcastu nezmestilo. Dozviete sa v ňom, či existuje nejaký nástroj na meranie efektivity na LinkedIn a či sa dá na LinkedIn presadiť influencer marketing.
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.