#10 Ako umocniť vizuálnu DNA firmy a prečo nepodceňovať silu vizuálnej komunikácie?
Nina Weisslechner, grafická dizajnérka a výtvarníčka, vníma vizuálnu identitu, ako prvý kontakt zákazníka so značkou. Rozpráva o vizuálnej kultúre a vysvetľuje, čo je to artwork, ako sa tvorí, načo slúži, koľko to asi stojí, a ako vie podporiť jedinečnosť brandingu a vizuálnej DNA firmy, a prečo je potrebný aj pre menšie firmy.
Nina nám porozprávala o meniacej sa paradigme s nastupujúcou generáciou, a teda o potrebe estetiky a krásna. V tejto súvislosti odpovedá aj na to, čo je podľa nej vizuálna identita firmy, čo obsahuje, ako sa tvorí a ako k nej pristupovať. Dozvieme sa aký má branding vplyv na značku a jej vnímanie, kedy je potrebný rebranding a vôbec, kde hľadať grafického dizajnéra, a ako ho vyberať. Pozreli sme sa spolu aj na trendy v grafickom dizajne, kde vznikajú a či ich odporúča nasledovať. Funkčnosť musí ísť ruka v ruke s krásou.
V rozhovore aj o tom, že rozumie potrebe "inštitútu chodbového prieskumu", ale, že niektoré veci je predsa len treba nechať na marketérov. Napríklad zadanie pre grafického dizajnéra :-)
Podcast Marketing v praxi je vložený na túto stránku z otvoreného informačného zdroja RSS. Všetky informácie, texty, predmety ochrany a ďalšie metadáta z informačného zdroja RSS sú majetkom autora podcastu a nie sú vlastníctvom prevádzkovateľa Podmaz, ktorý ani nevytvára ani nezodpovedá za ich obsah podcastov. Ak máš za to, že podcast porušuje práva iných osôb alebo pravidlá Podmaz, môžeš nahlásiť obsah. Ak je toto tvoj podcast a chceš získať kontrolu nad týmto profilom klikni sem.